Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muurahaisia rääkkäävä sukulaislapsi

Vierailija
08.07.2020 |

Kolmatta viikko ovat meillä nämä siskokset. Tänään on rääkätty kärpäsiä ja muurahaisia, omat sitten menee mukaan myös. Muurahaisille pantiin kuoppa ja kun yrittivät kiivetä pois niin papatilla räjäytettiin "taivaisiin", kärpäseltä siivet irrotettiin että ei ylpistele lentämällä.Pahempi on heidän tyttö, sanottakoon "Helunaksi", Heluna saa veljensä mukaan vaikka veli tietenkin määrää ja omatkin muksut sitten "Helunan" leikkeihin menee mukaan ja "Heluna" opettaa omaakin kieltään heille joten me vanhemmat ei tiedetä mistä puhutaan, muurahaisleikkikin paljastui papattien paukkeesta.
Ymmärrän että lapset tutkii kaikkea mutta vaikealta tuntuu sitä oppimista vierestä joskus katsoa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkulapsilla papatteja. LASUn paikka.

Vierailija
2/8 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varastosta olivat löytäneet, juuri heille siitä kerroinkin että radiossa sanottiin että lasten tulitikkuleikkien väheneminen on vähentänyt metsäpaloja suomessa. Kyllä on "Helunasta" lasu käynyt mielessä puheiden vuoksi että onko leikkaukseen joutumassa

Vierailija kirjoitti:

Pikkulapsilla papatteja. LASUn paikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jumalahan loi ihmisen omaksi kuvakseen ja hänkin tykkää toimia noin, tosin hyönteisten sijaan mieluummin katselee ihmisten kärsimyksiä

Vierailija
4/8 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö niille lapsille voi sanoa, että eläimiä ei saa rääkätä? Meillä on perheessä 4 koiraa ja 3 lasta, ja aina on opetettu sekä omia että vieraita lapsia, miten eläinten kanssa ollaan.

Vierailija
5/8 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivele kakarat hunajalla ja laita istumaan muurahaiskekoon.

Vierailija
6/8 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän että joskus lapsena tuli itsekin hyönteisten kaltoinkohtelua harrastettua yhtenä kesänä. Ihmettelen sitä, ettei vanhemmat tai sukulaiset sanoneet mitään. Vieläkin poden todella huonoa omaatuntoa tästä kun muistuu mieleen, vaikka olen jo kohta 30.

Vierailija
7/8 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provohan tämä on. Ei kukaan täysjärkinen aikuinen katsele tuollaista vierestä.

Vierailija
8/8 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myönnän että joskus lapsena tuli itsekin hyönteisten kaltoinkohtelua harrastettua yhtenä kesänä. Ihmettelen sitä, ettei vanhemmat tai sukulaiset sanoneet mitään. Vieläkin poden todella huonoa omaatuntoa tästä kun muistuu mieleen, vaikka olen jo kohta 30.

Sama, tosin kukaan aikuinen ei tainnut nähdä. Olin ala-asteikäinen. Lapsen empatiakyky kehittyy suht myöhään... Sittemmin olen ollut todella empaattinen hyönteisiä ym. kohtaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi