Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras syömäsi eläin?

Vierailija
08.07.2020 |

Monet kalat ja linnut ovat ihania mutta maaeläimestä paras liha on kuitenkin peuralla. Että on ihanaa lihaa, melkein raakana sisuksista, paistin pinnat paahdettuna. Vain parhaat mehut sopivat sellaiselle aterialle, tumma, lähes sokeriton viinimarjamehu itseoikeutettuna särpimenä, lähteestä otettuun pohjaveteen sopivasti sekoitettuna. Vadin reunoilla, peruna, lanttu, nauris ja porkkana paistinesteistä pehmenneinä. Saunan jälkeen tuo pöytä, leipä vielä lämpimänä liinan alla- ellei hekumoitsija loju liian kauaa paljussa. On mainittava puolukkasurvos, mesimarjahillo; vadelmakastikkeesta ei voi vaieta vaikka viimeviikon fasaanipaistin jälkeen luuli olevansa pysyvästi sanaton.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meikäläisen suosikki on kyllä kauris. Hyvänä kakkosena tulee heinäsorsa.

Mulla kauris ja peura jakavat ykkössijan.

Vierailija
42/51 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka tykkäänkin naudan ja härän sisäfileestä, on kuitenkin savulohi ja savusiika suosikkiruokiani. Samoin poronkäristys.

aina matkoillakin koitan maistella uusia makuja, mutta en vielä näiden veroista ole löytänyt. Mielelläni minäkin otan vinkkejä vastaan,

Poronkäryhän on ihan kuivaa .. oletko syönyt muita osia ? 

Ainakin poron lihoista ja luista hitaasti haudutettu keitto on aivan parasta ..

Zinc

En ole mikään kulinaristi joten en ole niin vaativa. Saamani lappilaisten laittamat ruuat ovat olleet aina todella herkullisia . En muista mitä kaikkea siellä olenkaan porosta syönyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koiranliha on taivaallista 😍

Provo, sitkeää se oli. Samoin kissa. Lihapullia niistä saa mutta siihen se jää.

Vierailija
44/51 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekoni-eläin eli villisika

Vierailija
45/51 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

5: Hyi stna! Minä olen sekasyöjä, mutta hevosta, kissaa ja koiraa en syö. Meetvurstia syön, mutta sitä tehdään myös ilman hevosen lihaa.

Lohi on parasta, seuraavaksi broileri, sitten possu jne.

Hevosenliha on aivan törkeän hyvää. Kauppahallista löytyy, säkällä Prismastakin.

Vierailija
46/51 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

5: Hyi stna! Minä olen sekasyöjä, mutta hevosta, kissaa ja koiraa en syö. Meetvurstia syön, mutta sitä tehdään myös ilman hevosen lihaa.

Lohi on parasta, seuraavaksi broileri, sitten possu jne.

Hevosenliha on aivan törkeän hyvää. Kauppahallista löytyy, säkällä Prismastakin.

Parasta on kun maistaa vielä raipan

Vierailija
47/51 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko tää: kana

Vierailija
48/51 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea valita vain yhtä. Hanhenmaksa, vasikanleike, sammakonreidet mediumina ja Pekingin ankka. Käärmekin on yllättävän hyvää oikein maustettuna.

Vierailija
49/51 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenguru on todella hyvää!

Vierailija
50/51 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan koira oli herkullista. Pannulla väriä pintaan ja sen jälkeen murentumaan uuniin valkosipulivihannessekoitukseen. Namskis. Ja riitti pidemmäksi ajaksi herkkua murresta.

Vierailija
51/51 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea valita vain yhtä. Hanhenmaksa, vasikanleike, sammakonreidet mediumina ja Pekingin ankka. Käärmekin on yllättävän hyvää oikein maustettuna.

Peginkin ankka paistetaan kypsäksi perinteisessä reseptissä. Ei ole hyvää.

Paras on medikka ankka, tai vähän raakakin .. (maun puolesta)

Zinc

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi