Komein mies jonka tiedät
Kommentit (9285)
Luontokuvaaja Teemu Liakka. Olen toivonut, että näkisin unta, jossa olisin luontomatkalla ja opaana olisi Teemu Liakka. Eihän se ole onnistunut. Olen katsonut moneen kertaan "Näin tehtiin Tunturin tarina" dokkarin. Sitä katsoessa saa nauttia luonnon ihmeellisyyksistä ja Teemun "läsnäolosta".
Irlantilainen näyttelijä jonka sukunimi on Myrphy mutetunimeä en muista. Robert Redford on karismaattinen upea näyttelijä ja vieläpä uskollinenaviomies.
Vastaus kysymykseen on :Cillian Murphy. Irlantilainen söpöliini.
Paulus Arajuuri on todella hot
Vierailija kirjoitti:
Paulus Arajuuri on todella hot
Niin on todella hot kuten myös Timo Sparv ja Joel Pohjanpalo. Oikeastaan koko huuhkaja joukko koostuu komeista miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaakko Leppänen VTT
Mika Aaltola EVVK
Mika Aaltola komea.
Schindlerin lista tuli juuri yksi ilta ja hävettää sanoa mutta minusta se n*tsi pomo oli aivan järkyttävän kuuma. Siis ulkonäöltään ei käytökseltään.
Sean Penn on aika sähikäinen.
Vierailija kirjoitti:
Schindlerin lista tuli juuri yksi ilta ja hävettää sanoa mutta minusta se n*tsi pomo oli aivan järkyttävän kuuma. Siis ulkonäöltään ei käytökseltään.
Minua on aina häirinnyt sen näyttelijän ulkonäkö siinä roolissa. Häntä pitäisi pitää vastenmielisenä mutta kun se kyttää sitä Helen Hirschiä niin hyvä etten väkisin ruvenut toivomaan romanssia kahden noin kauniin ihmisen välille. Todellisuus ollut varmasti jotain aivan muuta.
Vierailija kirjoitti:
Eikö se joutunut lihottamaan itseään kymmeniä kiloja tohon rooliin? Silti kuuma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se joutunut lihottamaan itseään kymmeniä kiloja tohon rooliin? Silti kuuma?
Mä en oikeasti edes huomannut mitään liikakiloja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en oikeasti edes huomannut mitään liikakiloja.
Muistan että luin tosta silloin lehdistä. Joutui äkkiä lihottamaan itsensä ja sitten laihduttamaan parissa kuukaudessa seuraavaa roolia varten. Luulis ettei hirveän terveellistä.
Jussi Ahokas jääkiekkovalmentaja
David Bowie.