Komein mies jonka tiedät
Kommentit (9634)
Kevin de Bruyne jalkapalloilija
Miten ei tule mieleen? Olen yrittänyt eilisestä lähtien, ei vain tule nimiä mieleen. Yritin googlata "famous handsome men", ei vaan tule vastaan sykähdytystä.
Visio: vaalea, ei mallipoikakomea vaan vähän viikinkityyppinen, vartalo ei liian siloinen mutta ei mikään bodarivartalo, makuuhuonesilmät tai kykenvyys siihen katseeseen, miehekäs hymy, pitkä.
2. Visio: Silmät ja kulmakarvat kuin seksikkäästi komean Draculan (ei karikatyyrinä vaan visiona), joka on valmis oikeasti rakastamaan ja on tullut aikojen merten takaa yhden rakkaansa luo, jolloin hänestä tulee mies joka hän oli. Suu kutsuvan komea, sellainen että tekisi mieli suudelmiin ja näykkäistä vähän kuin makuna, kutsuna, vastauksena.
Tummat vähän kihartuvat hiukset, kroppa on miehekästä ei täydellistä silosukkaa :D vaan mannaa. Seksuaalisuus ja rakkaus on käsinkosketeltavan kuumaa, hellääkin , mutta ei petollista. Hänessä on luontaista suunnatonta vetovoimaa, mutta hän ei kerää haaremia, koska hän on tullut minua varten. :D Pelkkä katseiden kohtaaminen on sukellus aikojen taakse ja päähän ja takaisin.
Tuo Black Horse mainoksen nuorempi mies. Uh uh uh
Timo Furuholm. Modernia Tennilä-karismaa ja jätkämäisyyttä. Eduskunnan alfoin mies.
Vierailija kirjoitti:
Tuo Black Horse mainoksen nuorempi mies. Uh uh uh
On tuo vanhempikin komea.
Kuten olen aiemmin sanonut, rankkaan kyllä itseni komeimmaksi mieheksi jonka tiedän. Oma äitinikin on todennut usein, että olen komein mies jonka hän tietää. Naisen mielipide.
Miehet on vuosituhansia kuolanneet alaikäisiä tyttöjä, koska "pojat on poikia". Nyt on meidän naisten vuoro olla välittämättä moraalista ja antaa villieläimen sisällämme seurata himojaan. Nuorten miesten siittiöt ovat parempaa laatua, kuin ikämiesten.