Komein mies jonka tiedÀt
Kommentit (9284)
Kevin de Bruyne jalkapalloilija
Miten ei tule mieleen? Olen yrittÀnyt eilisestÀ lÀhtien, ei vain tule nimiÀ mieleen. Yritin googlata "famous handsome men", ei vaan tule vastaan sykÀhdytystÀ.
Visio: vaalea, ei mallipoikakomea vaan vÀhÀn viikinkityyppinen, vartalo ei liian siloinen mutta ei mikÀÀn bodarivartalo, makuuhuonesilmÀt tai kykenvyys siihen katseeseen, miehekÀs hymy, pitkÀ.
2. Visio: SilmÀt ja kulmakarvat kuin seksikkÀÀsti komean Draculan (ei karikatyyrinÀ vaan visiona), joka on valmis oikeasti rakastamaan ja on tullut aikojen merten takaa yhden rakkaansa luo, jolloin hÀnestÀ tulee mies joka hÀn oli. Suu kutsuvan komea, sellainen ettÀ tekisi mieli suudelmiin ja nÀykkÀistÀ vÀhÀn kuin makuna, kutsuna, vastauksena.
Tummat vÀhÀn kihartuvat hiukset, kroppa on miehekÀstÀ ei tÀydellistÀ silosukkaa :D vaan mannaa. Seksuaalisuus ja rakkaus on kÀsinkosketeltavan kuumaa, hellÀÀkin , mutta ei petollista. HÀnessÀ on luontaista suunnatonta vetovoimaa, mutta hÀn ei kerÀÀ haaremia, koska hÀn on tullut minua varten. :D PelkkÀ katseiden kohtaaminen on sukellus aikojen taakse ja pÀÀhÀn ja takaisin.
Tuo Black Horse mainoksen nuorempi mies. Uh uh uh
Timo Furuholm. Modernia TennilÀ-karismaa ja jÀtkÀmÀisyyttÀ. Eduskunnan alfoin mies.
Vierailija kirjoitti:
Tuo Black Horse mainoksen nuorempi mies. Uh uh uh
On tuo vanhempikin komea.
Kuten olen aiemmin sanonut, rankkaan kyllÀ itseni komeimmaksi mieheksi jonka tiedÀn. Oma Àitinikin on todennut usein, ettÀ olen komein mies jonka hÀn tietÀÀ. Naisen mielipide.
Miehet on vuosituhansia kuolanneet alaikÀisiÀ tyttöjÀ, koska "pojat on poikia". Nyt on meidÀn naisten vuoro olla vÀlittÀmÀttÀ moraalista ja antaa villielÀimen sisÀllÀmme seurata himojaan. Nuorten miesten siittiöt ovat parempaa laatua, kuin ikÀmiesten.