Komein mies jonka tiedÀt
Kommentit (9907)
Aki Linnanahde.
Tottakai hÀn on kaikkien meidÀn aikuisten naisten ihastus ja varmaan jo mainittu tÀÀllÀ, mut en jaksa selata ketjua!
Marthijn Lakerveld pokerin pelaaja
Chris McNally Kanadalainen nÀyttelijÀ, huh
Rehellisesti: mun poikaystÀvÀ. Sen jÀlkeen ehkÀ Timothee Chalamet ja Idris Elba.
Vierailija kirjoitti:
Rehellisesti: mun poikaystÀvÀ. Sen jÀlkeen ehkÀ Timothee Chalamet ja Idris Elba.
MiltÀ poikaystÀvÀsi nÀyttÀÀ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tummat hiukset, vihreet mantelinmuotoiset silmÀt, kulmikkaat kasvot, ihana ilkikurinen hymy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tummat hiukset, vihreet mantelinmuotoiset silmÀt, kulmikkaat kasvot, ihana ilkikurinen hymy.
EntÀ vartalo?
Richard Kruspe ja Kalle RovanperÀ. Molemmilla katseessa jotain todella koukuttavaa intensiivisyyttÀ ja analyyttisyyttÀ, mutta molemmat myös kÀytökseltÀÀn todella rauhallisia ja vÀhÀn salaperÀisiÀ <3 Ottaisin kumman tahansa!
Vierailija kirjoitti:
Richard Kruspe ja Kalle RovanperÀ. Molemmilla katseessa jotain todella koukuttavaa intensiivisyyttÀ ja analyyttisyyttÀ, mutta molemmat myös kÀytökseltÀÀn todella rauhallisia ja vÀhÀn salaperÀisiÀ <3 Ottaisin kumman tahansa!
Ottaisit đ€đ€
Justin Juntunen