Komein mies jonka tiedät
Kommentit (9285)
Aki Linnanahde.
Tottakai hän on kaikkien meidän aikuisten naisten ihastus ja varmaan jo mainittu täällä, mut en jaksa selata ketjua!
Marthijn Lakerveld pokerin pelaaja
Chris McNally Kanadalainen näyttelijä, huh
Rehellisesti: mun poikaystävä. Sen jälkeen ehkä Timothee Chalamet ja Idris Elba.
Vierailija kirjoitti:
Rehellisesti: mun poikaystävä. Sen jälkeen ehkä Timothee Chalamet ja Idris Elba.
Miltä poikaystäväsi näyttää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tummat hiukset, vihreet mantelinmuotoiset silmät, kulmikkaat kasvot, ihana ilkikurinen hymy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tummat hiukset, vihreet mantelinmuotoiset silmät, kulmikkaat kasvot, ihana ilkikurinen hymy.
Entä vartalo?
Richard Kruspe ja Kalle Rovanperä. Molemmilla katseessa jotain todella koukuttavaa intensiivisyyttä ja analyyttisyyttä, mutta molemmat myös käytökseltään todella rauhallisia ja vähän salaperäisiä <3 Ottaisin kumman tahansa!
Vierailija kirjoitti:
Richard Kruspe ja Kalle Rovanperä. Molemmilla katseessa jotain todella koukuttavaa intensiivisyyttä ja analyyttisyyttä, mutta molemmat myös käytökseltään todella rauhallisia ja vähän salaperäisiä <3 Ottaisin kumman tahansa!
Ottaisit 🤭🤭
Justin Juntunen