Komein mies jonka tiedÀt
Kommentit (9321)
Oma mieheni on maailman komein. Toisena tulee Johnny Depp ja Clint Eastwood
MinÀ itse olen maailman komein ja taidanpa olla ÀlykkÀinkin. Toisena on sitten Aki KaurismÀki.
Vierailija kirjoitti:
Pakko laittaa tÀmÀ tÀnne:
komein kaikista miehistÀ ja mikÀ karisma
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kaunis, hurmaava, mutta karisma kuulemma aivan omaa luokkaa. Ihana mies. Maaginen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai ,ettÀ. Elvis on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kaunis, hurmaava, mutta karisma kuulemma aivan omaa luokkaa. Ihana mies. Maaginen.
Elvis
Vierailija kirjoitti:
Naapurin miÀs on komee.
MeillÀ Samoin naapurin mies kuin Richard Gere nuorena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun oma mies kun se tuhisee kuola poskella, koira kainalossa mun vieressÀ....
Ja Ville Valo.
valo on ihan hirveÀn nÀköinen
Ville Valo muistuttaa paljon Marck Bolania.
En ole koskaan pitÀnyt parrasta, mutta tÀmÀkin takinkÀÀntöni osoittaa, ettÀ koskaan jokin yksittÀinen piirre ei vÀlttÀmÀttÀ ratkaise.
Siksi sanon: Stuart Martin. Yle Areenassa nÀhtÀvÀn uuden sarjan Neiti Scarlett ja Herttua miespÀÀosan esittÀjÀ. TÀydellinen mieskokonaisuus.
Ajoin eilen työpaikan parkkikselle ja siinÀ se kÀveli, veti heti kaasujalan alta pois. Menin sisÀlle ja oli alakerran kahvitilassa parin muun kanssa, kÀÀnsi ppÀn ja se ihanuus katsoi suoraan silmiin. SÀÀli, ettÀ mÀ olen parikyt vuotta vanhempi.
ErÀs ihastukseni. Kaiken kaikkiaan tÀydellinen paketti, ulkonÀkö minun silmÀÀn tÀys 10 ja luonnekkin niin mielenkiintoinen. Harmi vain etten ollut hÀnelle samaa kuin hÀn minulle. Edelleen muistelen hÀntÀ kaiholla ja varmaan muistelen loppuelÀmÀni.