Komein mies jonka tiedÀt
Kommentit (9308)
Konstantinus Suuri tai Henry Cavill
ErÀs mies joka asuu Lahdessa. Omaan silmÀÀni maailman komein mies,vaikkei sillÀ perinteisellÀ tavalla komea olekaan, mutta enpÀ sellaisista koskaan ole syttynytkÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Ex-tapailukumppanini oli tÀydellinen komistus. Ihan rehellisesti en tiedÀ yhtÀÀn julkkistakaan joka olisi paremman nÀköinen.
Ajattelen exÀstÀni (nuorena) samoin. Kaupungilla naiset katsoivat perÀÀn ja ihmettelivÀt, mitÀ mun nÀköinen hiiri teki sen upeuden seurassa.
Omat pojat. Toinen nÀyttÀÀ Clint Eastwoodilta, toinen Cruiselta. IsÀnsÀ ei suomalainen pellavapÀÀ.
RömpsÀnperÀn buuma kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Klassikkovastaus : mun oma mies, saunanraikkaana đ
Joka tytteli eskimopuikkoa nuolee mutta minÀ anuksesta vedettyÀ paskasta kullia
Niin minÀkin.
Chris Noth nuorempana (ja ennen kohua.)
Kun peiliÀ katson niin kyllÀpÀ nÀkyy komea mies joten minÀ kai se olen sitten.
Samu Haber rento ja pilkettÀ silmissÀ. Ihanat hiukset
Vierailija kirjoitti:
Daniel HÄkans - Huuhkajat.
Joo ilolla tervehdin minÀkin tÀmÀn nuorukaisen ilmestymistÀ tietoisuuteeni. Symppis, taitava ja komea!
Tosi kuuma myös Huuhkajien maalivahti Lukas Hradetcky!!!
Ja niin ikÀÀn Huuhkaja Joel Pohjanpalo, ihana 70-lukuinen miehekÀs seksikÀs tyyli! 70-luku todella kuuma miesten tyyli.
Kevin James Thornton.
Ollut nuorena sellainen virheetön valokuvamallityyppinen ulkomuoto. Nyt vÀhÀn pönÀköitynyt, mutta kun katsoo videoita, alkaa vaan rakastaa sitÀ pönÀköitymistÀ. Tyypin repeily oman nuoruutensa tyhmyyksille on NIIN rakastettavaa, todella hauska.
https://www.instagram.com/kevinjamesthornton/?hl=fi
Ihanat silmÀtkin. Se huumorintaju ja itselleen nauraminen lÀmpimÀsti, se on todella puoleensavetÀvÀÀ.