Komein mies jonka tiedät
Kommentit (9876)
Konstantinus Suuri tai Henry Cavill
Eräs mies joka asuu Lahdessa. Omaan silmääni maailman komein mies,vaikkei sillä perinteisellä tavalla komea olekaan, mutta enpä sellaisista koskaan ole syttynytkään.
Vierailija kirjoitti:
Ex-tapailukumppanini oli täydellinen komistus. Ihan rehellisesti en tiedä yhtään julkkistakaan joka olisi paremman näköinen.
Ajattelen exästäni (nuorena) samoin. Kaupungilla naiset katsoivat perään ja ihmettelivät, mitä mun näköinen hiiri teki sen upeuden seurassa.
Omat pojat. Toinen näyttää Clint Eastwoodilta, toinen Cruiselta. Isänsä ei suomalainen pellavapää.
Römpsänperän buuma kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Klassikkovastaus : mun oma mies, saunanraikkaana 😊
Joka tytteli eskimopuikkoa nuolee mutta minä anuksesta vedettyä paskasta kullia
Niin minäkin.
Chris Noth nuorempana (ja ennen kohua.)
Kun peiliä katson niin kylläpä näkyy komea mies joten minä kai se olen sitten.
Samu Haber rento ja pilkettä silmissä. Ihanat hiukset
Vierailija kirjoitti:
Daniel Håkans - Huuhkajat.
Joo ilolla tervehdin minäkin tämän nuorukaisen ilmestymistä tietoisuuteeni. Symppis, taitava ja komea!
Tosi kuuma myös Huuhkajien maalivahti Lukas Hradetcky!!!
Ja niin ikään Huuhkaja Joel Pohjanpalo, ihana 70-lukuinen miehekäs seksikäs tyyli! 70-luku todella kuuma miesten tyyli.
Kevin James Thornton.
Ollut nuorena sellainen virheetön valokuvamallityyppinen ulkomuoto. Nyt vähän pönäköitynyt, mutta kun katsoo videoita, alkaa vaan rakastaa sitä pönäköitymistä. Tyypin repeily oman nuoruutensa tyhmyyksille on NIIN rakastettavaa, todella hauska.
https://www.instagram.com/kevinjamesthornton/?hl=fi
Ihanat silmätkin. Se huumorintaju ja itselleen nauraminen lämpimästi, se on todella puoleensavetävää.