Komein mies jonka tiedät
Kommentit (9863)
Uskomattoman karismaattisia ja komeita miehiä on suomessakin. Pekka Strang on sellainen ja kyllä komeita ovat myös Heikki Ranta ja Leo Honkonen. Honkonen varsinkin siinä elokuvanäytelmässä tähtitaivas talon yllä.
Vierailija kirjoitti:
Tommi Rantamäki
Katselin tuota Sykkeen sairaalapedissäkin että on komea 🔥
Kyllä se olen Minä! Jumalan kuvaksi luotu, sinisilmäinen komistus
Vierailija kirjoitti:
Hunter Biden
On Bidenillä komea poika.
Vierailija kirjoitti:
Lauri Tilkanen ja Stefan Therman
Ei kyl voi puhua samana päivänä. Tilkanen komea, lahjakas, koulutettu, osaava.
Therman puolestaan hoikkanakin enemmänkin söpö, ei niin järin komea, ja ylipainoisena päihdeongelmaisena sananlainen pullaposki plösö kuin muutkin ylipainoiset päihdeongelmaiset. Luonnevammainen, rikollinen, petollinen, ehkä yksi maan huonoimmista isistä. Bisneksenä säätää niin, että kaikki Helsingin asunnot tuhotaan junttimakuun sopiviksi, epämääräisin remontrin. Ei, ei ja ei.
Vierailija kirjoitti:
Valokuvaaja Juha Myllymäki tai Myllymaa, en muista kumpi.
Tämmöiset kiinnostaa, että joku tuntematon. Löytyykö kuvaa kuvaajasta? Tai joku kertomaan, minkä näköinen, miksi kirjoittajan mielestä maailman komein? Ajatelkaa, jos on joku tollainen tavallinen ihminen jossakin, joka aidosti on älyttömän komea emmekä tiedä tästä.
Naapurin Pekka entinen Seija.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se olen Minä! Jumalan kuvaksi luotu, sinisilmäinen komistus
Jumala on musta nainen.
Jason Momoa on vaan niin upea! Pitkä ja roteva, voimakkaan näköinen. Selkeät ja vähän julmat piirteet, valloittava hymy. Ihan täydellinen uros!
Baron Sasha Cohen on tosi komea, mutta hänen olemus on kauhea.
Ari Koponen Yle