Komein mies jonka tiedät
Kommentit (9285)
Eero Heinäluoma - venäjän politiikan aina todellinen osaaja suomessa. Pitkä, komea ja viisas
Pitkä Heinäluoma on. Komea? Viisas?!?!?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saksalainen laulaja Sasha nuorena. Ylivoimaisesti KOMEIN! 😍🔥 lisäksi suloinen, hyvä ääni 👌🏼 lämmin ihana mies. Nyt vanhempana edelleen suloinen. 🥰😘😘
Kävin katsomassa. Onko sama, joka laulaa kuitenkin englanniksi jotai If you believe tms ?
No, eipä tulisi tappelua hänestä. Ihan poika vielä ja ruma suu. Samanlainen, matomainen suu, kuin Jamie Olivierilla. Eihän sitä voisi edes suudella.
Nuorena lauloi englanniksi, nykyään saksaksi. Kyllä mä voisin tuota suudella oikein mielelläni ;)))
Osmo Ikonen laulaja, lauluntekijä
Wentworth Miller ja Jason Momoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saksalainen laulaja Sasha nuorena. Ylivoimaisesti KOMEIN! 😍🔥 lisäksi suloinen, hyvä ääni 👌🏼 lämmin ihana mies. Nyt vanhempana edelleen suloinen. 🥰😘😘
Kävin katsomassa. Onko sama, joka laulaa kuitenkin englanniksi jotai If you believe tms ?
No, eipä tulisi tappelua hänestä. Ihan poika vielä ja ruma suu. Samanlainen, matomainen suu, kuin Jamie Olivierilla. Eihän sitä voisi edes suudella.Nuorena lauloi englanniksi, nykyään saksaksi. Kyllä mä voisin tuota suudella oikein mielelläni ;)))
Minä tykkään myös Sashasta. Sekä ulkonäöstä, että musiikista. Lapsuudessani 2000-luvun alussa soitettiin paria biisiä paljon.
Toisaalta jos ajattelee Hessu Hopo on koira jolla on kengät .....joka ulkoiluttaa koiraa. Pluto on 4 jalalla Hessu 2 mitä nyt tehdään ?
Miksei kukaan ajattele että Hessu on koira mutta Pluton kaikki ymmärtää koiraksi.
George Clooney. Myös Richard Gere. Tietysti ovat jo aika vanhoja nykyään, mutta oikea charmi ei kuole koskaan! Mikko Leppilampi suomalaisista. Kaunareiden Liamkin on niin söpö.
Juu Gere on ihana, varsinkin nuorena Upseeri ja herrasmiehessä ja American gigolossa:)
Ville Valkonen kansanedustaja
Halla-aho
Mulla on vähän poikkeava miesmaku mutta maku kuitenkin!