Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä luulette olleen syynä, kun nettideittimies treffien jälkeen

Vierailija
05.05.2013 |

läppäsi luurin korvaan, kun soitin hänelle. Ulkonäön en usko olleen syynä turnoffiin, sillä saan usein miehiltä kuulla olevani kaunis ja jopa matkalla noille treffeille tuntematon mies kehui kauniiksi.

Voiko ujo luonne olla joillekin täydellinen turn off?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et antanut pilua tai se haisi pahalle?

Vierailija
2/17 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et antanut pilua tai se haisi pahalle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mies löi luurin korvaan, kun kuuli, kuka puhelimessa on? Vai mitä tapahtui?

Vierailija
4/17 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä varattu...

Vierailija
5/17 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on iPhone ja päällä "älä häiritse"- tila.

Vierailija
6/17 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 21:40"]

Siis mies löi luurin korvaan, kun kuuli, kuka puhelimessa on? Vai mitä tapahtui?

[/quote]

Näin. Soitin siis pari päivää treffien jälkeen.

-ap

Vierailija
7/17 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 21:42"]

Ehkä varattu...

[/quote]

Miksi se olisi lähtenyt treffeille, jos oli varattu?

-ap

Vierailija
8/17 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 22:03"]

[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 21:40"]

[/quote]

Näin. Soitin siis pari päivää treffien jälkeen.

-ap

[/quote]

No oli sitten esim. yllättävässä tilanteessa. En kyllä ymmärrä, miksi pitää tehdä noin, itse ainakin katson, kuka soittaa, jos hetki on väärä niin en vastaa vaan palaan asiaan myöhemmin tai olen palaamatta. Ei ole tarvetta lyödä luuria korvaan. Voihan olla, että puhelu katkesi? Vai oletko varma, että löi luurin korvaan?

Tai ei alunperinkään suhtautunut treffiasiaan vakavasti.

Vierailija
9/17 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tuota täällä hyödytä kysellä. Ei se sitä tarkoita että sinussa olisi jotain vikaa jos ei kyseiselle miehelle kelvannut, ethän sinäkään ketä tahansa huolisi vaikka esim. ulkonäkö olisi kohdillaan. Nuija kyllä tuo mies kun ei ole pokkaa asiaa nätisti ja suoraan kertoa, tuollainen välttely on todella lapsellista.

Vierailija
10/17 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattoi myös miehellä olla useampia treffejä samoihin aikoihin ja löysi kenties itselleen sopivamman juuri ennen tai jälkeen sinun tapaamista. Minulle kävi aikanaan niin, yht'äkkiä kaikki halusivat tavata ja jouduin sitten kertomaan että oli löytynyt jotain joka tuntui alusta asti hyvältä. Yhdeltä mieheltä sain suoranaisen vihanpurkauksen vaikkei oltu vielä edes tavattu, muut kiittelivät suoruudesta ja siitä etten vain kadonnut.

Vierailija
11/17 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen kyllä, mikä on sellainen syy, että täytyy kadota. tapamisessa vaikutti kuitenkin ihan fiksulta ja ok-tyypiltä. Yksi vaihtoehto on tietysti se, että mies luuli, että minä en ole hänestä lainkaan kiinnostunut, sillä tavatessamme olin ujouteni vuoksi aika jäässä ja saatoin anta viileän vaikutelman yhdistettynä siihen, etten ole heti uuden ihmisen kanssa suuna päänä. Tosin tässäkin vaihtoehdossa luulisi, että olisi mielissään, kun otan yhteyttä, joten taitaa olla aika epätodennäköistä.

-ap

Vierailija
12/17 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin itsekin tehdä noin jos olen ystävien tai sukulaisten kanssa ja joku random-deittikaveri soittaa josta ei viitsi tehdä tiliä läheisille (vielä).

Vierailija
13/17 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 23:00"]

Voisin itsekin tehdä noin jos olen ystävien tai sukulaisten kanssa ja joku random-deittikaveri soittaa josta ei viitsi tehdä tiliä läheisille (vielä).

[/quote]

Mut luulis, että mies olisi silloin palannut asiaan? Pahoitellut ja sanonut, että oli hankalassa kohdassa.

Vierailija
14/17 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 22:04"]

[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 21:42"]

Ehkä varattu...

[/quote]

Miksi se olisi lähtenyt treffeille, jos oli varattu?

No daa?????? Miksihän? 

-ap

[/quote]

Vierailija
15/17 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 23:02"]

[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 23:00"]

[/quote]

Mut luulis, että mies olisi silloin palannut asiaan? Pahoitellut ja sanonut, että oli hankalassa kohdassa.

[/quote]No en tiedä, koska tämä sun soitto tapahtui? Jos se on vaikka vanhemmillaan tai jossain eikä siitä pysty repeämään sulle soittelemaan? En minä ainakaan rupeis tosiaan läheisten kuullen (tai edes menisi toiseen huoneeseen tms) soittelemaan deitille takaisin. Mikset laittanut tekstaria?

Vierailija
16/17 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä ei vaan ole pokkaa myöntää, että jostain syystä ei vaan kolahtanut. Aikanaan deittaillessani törmäsin vastaavaan ilmiöön; oltiin ulkona, oli mukavaa, toisella paikkakunnalla asuva mies joutui lähtemään melko aikaisin kotiin (tästä oltiin keskusteltu etukäteen). Seuraavana päivänä ajattelin soittaa ja kiittää mukavasta illasta, tyyppi ei vastannut. Laitoin sitten tekstiviestin, ei vastannut siihenkään. Eli sen sijaan että olisi sanonut "olet mukava muttet minun tyyppiäni" tms, hän käyttäytyi kuin minua ei olisi ollut olemassakaan. Kaikilla ei vaan ole käytöstapoja...

Vierailija
17/17 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 22:54"]

Ihmettelen kyllä, mikä on sellainen syy, että täytyy kadota. tapamisessa vaikutti kuitenkin ihan fiksulta ja ok-tyypiltä. Yksi vaihtoehto on tietysti se, että mies luuli, että minä en ole hänestä lainkaan kiinnostunut, sillä tavatessamme olin ujouteni vuoksi aika jäässä ja saatoin anta viileän vaikutelman yhdistettynä siihen, etten ole heti uuden ihmisen kanssa suuna päänä. Tosin tässäkin vaihtoehdossa luulisi, että olisi mielissään, kun otan yhteyttä, joten taitaa olla aika epätodennäköistä.

-ap

[/quote]

Etkö tosiaan ymmärrä sellaista vaihtoehtoa ettei mies ollut kiinnostunut? Olit jäässä etkä vaikuta kovin älykkäältäkään, ei kai tuo nyt ensimmäinen mies ollut joka ei ole sinusta kiinnostunut? Jos ei synkkaa niin ei se mitään riemua herätä jos toinen myöhemmin soittaakin, kiusaannusta vaan. Jos olisi kiinnostunut olisi kyllä itse ottanut yhteyttä, mies ei päästä menemään naista josta on oikeasti kiinnostunut. Ja kyllä, myös minulle on käynyt niin ettei miehestä ole tapaamisen jälkeen kuulunut, kiinnostuneet ovat lähettäneet tekstarin perään kiittääkseen ja toivoakseen uutta tapaamista hyvin pian tapaamisen jälkeen, samana iltana vielä siis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän