Kuinka pysyä uskollisena?
Tiedän, tyhmä kysymys. Mutta olen ollut todella pitkään saman miehen kanssa, ihan teinivuosista asti. Perhe ja yhteinen asuntolaina löytyy mutta suhde on muuttunut kämppissuhteen kaltaiseksi.
Olen alkanut viehättymään lähes jokaisesta vastaan tulevasta miehestä ja jos joku heistä osoittaisi kiinnostusta minua kohtaan; pelkään että sortuisin tyhmyyksiin. En halua rikkoa perhettäni, loukata miestäni tai olla itse onneton. Tällä hetkellä en kuitenkaan ole tyytyväinen enkä oikein tiedä mitä tekisin. Tuntuu että olen kamalassa puutteessa vaikka olen yrittänyt olla intiimisti mieheni kanssa päivittäin, jos sillä saisin ajatukset pois muista miehistä. Huomaan kuitenkin ettei aktissa tunnu melkein missään ja jälkikäteen haluttaa taas kamasti muut miehet. Mikä avuksi?
Mieheni tietää asiasta muttei oikein osaa sanoa mitään mikä auttaisi asiaa.
Kommentit (27)
Helposti, kun tajuaa, ettei se ruoho ole vihreämpää aidan toisella puolella. Monet miehet ovat täysiä sikoja. Luepa vaikka tätä palstaa joskus? Tällä palstalla oikein kulminoituu todellisuus.
Aina voi fantasioida muista, mutta ne on ne reaaliteetit...
Hyi vttu. Kun kaikki on rakennettu kuntoon niin suomalainen nainen repii kaiken paskaksi kun tussussa tykyttää.
Mulla oli sama, ensin petin sit jätin. Kannatti, ehkä viitisen vuotta kuvaamaasi kärvistelyä takana.
Vierailija kirjoitti:
Hyi vttu. Kun kaikki on rakennettu kuntoon niin suomalainen nainen repii kaiken paskaksi kun tussussa tykyttää.
Enkös tässä juuri yritä kysyä miten voisin olla repimättä kaikkea rikki?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erotkaa. Miksi olla kaverisuhteessa?
Tosiassa kaikki suhteet ennenpitkää muuttuvat kaverisuhteiksi.
mies52v
Mutta kaikissa ei seksi siitä häiriinny. Parhaiten toimivissa parisuhteissa ollaan yleensä myös toistensa parhaat ystävät. Eikä seksi häiriinny siitä, päinvastoin.
Minusta tässä on ennemminkin kyse siitä ettei olla tarpeeksi läheiset kaverit.
Naisen nautinto varsinkin vaatii sen henkisen yhteyden. Nainen voi kyllä harrastaa seksiä mutta ei nauti siitä ilman henkistä yhteyttä.
Naiset pettääkin yleensä emotionaalisista syistä, ei seksin vähyyden takia kuten miehet.
Tälle henkiselle yhteydelle voi olla jotain tehtävissä esimerkiksi parisuhdetetapian avulla.
Tänään taas meinasin iskeä silmää mieskollegalle. Apua!
Ap