olen mieheni kanssa vain rahan takia
Ikävä kyllä näin on.. Rakkaus on kadonnut ties minne varmaan lähemmäs vuosi sitten. Vietämme toki aikaa yhdessä ja teemme asioita perheenä, mutta siinäpä se. Eroa en halua vielä, koska olen aloittanut opiskelut uudestaan ja ei todellakaan riitä raha elämiseen pelkillä naurettavilla opintotuilla.
Olen ihastunut toiseen mieheen, mutta en ole kuitenkaan pettänyt eikä siis ole mitään suhdetta. Ihastusta vain. Odotan kovasti sitä aikaa, että pääsen taas työelämään ja että voin aloittaa kerralla uuden elämän. Uudessa työssä, lapsen kanssa kaksin. :)
Mitä mieltä olette tilanteesta?? Muilla ollut koskaan vastaavaa?
Kommentit (7)
Toihan on se ihan normaali tarina. Ymmärrän oikein hyvin ettet halua menettää taloudellista turvaa opintojen aikana, ja miksi edes pitäisi.
Olen hänelle kertonut kyllä, että en oikein enää rakasta häntä eikä yhteinen tulevaisuus kiinnosta. Luulee, että on ohimenevää.. Tiedä siitä sitten.
-AP
Ihan normitarinalta kuullostaa. Jos mä olisin sä, pysyisin suhteessa kunnes saisin opinnot valmiiks ja töihin ja sit ero.
Anna nyt ainakin sille miehelle säännöllisesti, niin et ole niin törkee. Muutoin aikamoista hyväksikäyttöä!!
Entä jos tuo hyväksikäyttäjä olisi mies? Tulisiko tällaista empatiaa!
Tietääkö mies tunteesi ja suunnitelmasi? Olisi reilua kertoa hänellekin että hänkin voisi suunnitella omaa tulevaisuuttaan.