Miksi naiset meikkaa samalla kun ne pölpöttää noissa somevideoissa
Kommentit (18)
Kyllä homppelitkin tekee tuota ja Transsut.
Tehkää kostoksi videoita kun ootte pskalla
Trenditietoiset, eli lampaat, kopioivat toisiaan.
No koska naisten puheet ovat vähän sitä sun tätä niin siinä täytyy olla joku oheistoiminta mihin huomio kiinnittyy enemmän.
Joku sometrendi.
Itse olen välillä katsonut, kun meikkaaminen on mulle niin vierasta. Varsinkin tuollainen oikein perusteellinen meikkaaminen, mitä noi tekee.
Sitten ne tekee sen vielä samalla tavalla kuin ne kaikki sata samanlaista meikkaus videota jotka ne on itse katsoneet.
Ylipäätään on hölmöä kun some on täynnä toinen toisiaan kopioivia videoita joissa joku tekee jonkun saman asian minkä jo muutama miljoona on tehnyt ennen sitä.
Älkää katsoko mitään somevideoita, niin ei tarvitse tuotakaan miettiä. Nih.
Vierailija kirjoitti:
Joku sometrendi.
Itse olen välillä katsonut, kun meikkaaminen on mulle niin vierasta. Varsinkin tuollainen oikein perusteellinen meikkaaminen, mitä noi tekee.
Oletko sä nyt parempi ihminen kun et meikkaa?
Jenny Jakkila on ihan paras! Ei meikkaa vaan puhuu asiaa!
Vierailija kirjoitti:
Ylipäätään on hölmöä kun some on täynnä toinen toisiaan kopioivia videoita joissa joku tekee jonkun saman asian minkä jo muutama miljoona on tehnyt ennen sitä.
Mutta ihmiset kuitenkin katsovat niitä :D että joo...
Itsekään en ymmärrä. He haluavat tulla huomatuiksi, vaikka ovat vain ihan samanlaisia kuin me, jotka niitä typeriä videoita katsomme.
Koska he eivät enää kykene olemaan itseensä kanssa läsnä edes sitä hetkeä, kun meikkaavat. Täytyy saada videointi viemään itsensä kohtaaminen loitommalle.
Vierailija kirjoitti:
Koska he eivät enää kykene olemaan itseensä kanssa läsnä edes sitä hetkeä, kun meikkaavat. Täytyy saada videointi viemään itsensä kohtaaminen loitommalle.
Niin tai kaipa ne siitä rahaakin saavat kun tilaajat ja katsontakerrat lisääntyvät.
Vierailija kirjoitti:
Jenny Jakkila on ihan paras! Ei meikkaa vaan puhuu asiaa!
Tai paremminkin ei sanaakaan asiaa
Naiset ovat meikkipellejä. Meikkaavat sen takia kun ovat luonnostaan niin rumia.
Eikait niitä edes katso kukaan. Miksi ylipäätään naiset meikkaa?
Ajattele jos miehet alkas ajaa partaansa samalla kun puhuvat jostain päivän poliittisista aiheista.