Mieheni töissä aloittanut uusi työntekijä joka on entinen missi
Mies puhui vielä viikko sitten että aikoo vaihtaa työpaikkas just ja heti. Tällä viikolla siellä oli sitten aloittanut työt parin vuoden takainen missi. Hurjan kaunis ja fiksu, ei mikään törkky.
Kamala tilanne kun en viitsi edes haukkua kateuttani tätä naista kun on oikeasti varmasti vielä huippu tyyppikin.
Mutta mustis olen. Ei hitsi ketuttaa että tällainen juttu tuli vielä tähän ruuhkavuosiin. Täytyy kyllä alkaa laittautumaan itsekin etten nyt ainakaan kuvottaisi miestäni tämän missin näkemisen jälkeen.....
Kommentit (39)
Maj-Len Grönholm, Anna-Liisa Tilus, Åsa Lövdahl, Satu Procope, Tiina Vierto, Saija Palin jne. fiksuja naisia.
Miehesi entisissä töissä, jossa on missi, on aloittanut uusi työntekijä.
Vierailija kirjoitti:
Tämän takia ei koskaan pitäisi kertoa olevansa entinen missi.
Ajattelet ettei ihmiset muka tunne turhia julkisuustyrkkyjä?
Vierailija kirjoitti:
Fiksu ja missi, ei oikein sovi yhteen. Keksipä parempaa.
On asioita joita en miehenä ymmärrä. Yksi niistä on se, että miksi vuosi -toisensa jälkeen moni haluaa ylläpitää mielikuvaa, että kauneus (ai komeus) ja fiksuus tai vaikkapa älykkyys ja tai viisaus eivät voisi mahtua ja elää samassa ruumiillistumassa. Kyllä minäkin olen toki kokenut, joskus kateutta, kun olen kohdannut ihmisä, jotka tuntuvat onnistuvan (lähes)kaikessa ja ovat tämän lisäksi monin tavoin viehättäviä. Mutta ei minulla ole tarvetta yrittää etsiä heistä piileviä vikoja tai puutteita; vaikka toisinaan saankin kiinni itseni ajatttelemasa, etä jos jokin vaikuttaa liian täydelliseltä, niin aattelehdin, että missä mahtaa olla rosoinen kohta, jotta vaikuttaisi aidommalta.
Vierailija kirjoitti:
Maj-Len Grönholm, Anna-Liisa Tilus, Åsa Lövdahl, Satu Procope, Tiina Vierto, Saija Palin jne. fiksuja naisia.
Ei taida löytyä nykyvuosikerroista. En kyllä tiedä miksi näitä pidät fiksuina, mutta onhannämä yli nelikymppisiä vanhuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On asioita joita en miehenä ymmärrä. Yksi niistä on se, että miksi vuosi -toisensa jälkeen moni haluaa ylläpitää mielikuvaa, että kauneus (ai komeus) ja fiksuus tai vaikkapa älykkyys ja tai viisaus eivät voisi mahtua ja elää samassa ruumiillistumassa. Kyllä minäkin olen toki kokenut, joskus kateutta, kun olen kohdannut ihmisä, jotka tuntuvat onnistuvan (lähes)kaikessa ja ovat tämän lisäksi monin tavoin viehättäviä. Mutta ei minulla ole tarvetta yrittää etsiä heistä piileviä vikoja tai puutteita; vaikka toisinaan saankin kiinni itseni ajatttelemasa, etä jos jokin vaikuttaa liian täydelliseltä, niin aattelehdin, että missä mahtaa olla rosoinen kohta, jotta vaikuttaisi aidommalta.
Johtuisiko siitä, että suurin osa kauniista ihmisistä tekee parhaansa vaikuttaakseen idiooteilta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan haukkujat eivät edes tunnu tajuavan miten typeriltä näyttävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johtuisiko siitä, että suurin osa kauniista ihmisistä tekee parhaansa vaikuttaakseen idiooteilta?
Sinä teet!
Ps.
Hanki parempaa seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, eihän kukaan voi olla älykäs ja kaunis, johan se kävisi itsetunnolle.
Jos osallistuu niinkin vanhanaikaiseen ja seksistiseen kilpailuun niin lähtökohtaisesti jo pidän ihmistä vähän tyhmänä ja hänen arvojaan pinnallisina.
Mutta missikisoihinhan osallistuu nykyään lähinnä ei niin kauniit henkilöt. Oikeita kaunottaria niissä ei ole ollut vuosiin.
Eipä hätiä mitiä. Kohta se mies kuitenkin antaa periksi mieliteoilleen, puristaa missiä per*edestä ja sitten saakin jo potkut.
Odotellaan ihan rauhassa vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mitäs tuo nyt sitten tarkoitti? - Vai onko kyse vain (suomalaisesta) tavasta, jossa osa pitää hyvänä tapana sitä, että kun joku kehuu ja sanoo, jotain kaunista sinusta (, tai tässä miss X:lle), niin vastaajan (tässä miss X:n) tulee vastauksessaan vähätella itseään, jollain tavoin. - Ja ellei hän näin tee, niin hänet saatetaan helposti leimata itserakkaaksi pissikseksi (tms), jolla on ihan liian suuret luulot ja kuvitelmat isestään.
Se edellä kirjoittanut toisinaan asioita ymmärtämätön mies
Vierailija kirjoitti:
Tämän takia ei koskaan pitäisi kertoa olevansa entinen missi.
Entä jos on toripäivillä valittu Miss-Mansikka?
Juu älä huoli. Miehet on niin peloteltu etteivät enää uskalla tehdä aloitetta.
Missihän voisi syyttää miestäsi seksuaalisesta ahdistelusta. Tänään taisi juuri tämäkin lainsäädäntö tiukentua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, eihän kukaan voi olla älykäs ja kaunis, johan se kävisi itsetunnolle.
Jos osallistuu niinkin vanhanaikaiseen ja seksistiseen kilpailuun niin lähtökohtaisesti jo pidän ihmistä vähän tyhmänä ja hänen arvojaan pinnallisina.
Mistä alapeukut? Väittääkö joku, että tuo kisa olisi jotenkin muka tätä päivää?
Vierailija kirjoitti:
Juu älä huoli. Miehet on niin peloteltu etteivät enää uskalla tehdä aloitetta.
Missihän voisi syyttää miestäsi seksuaalisesta ahdistelusta. Tänään taisi juuri tämäkin lainsäädäntö tiukentua.
Aloitteen tekemisessä ei ole mitään ongelmallista tai laitonta, kunhan sen tekee toista ihmistä kunnioittaen. Eli jätä puristamatta, lääppimättä tai kommentoimatta rivosti, niin olet selvillä vesillä. Lisäksi jos tulet torjutuksi, niin hyväksy tappiosi ja jätä ihminen jatkossa rauhaan. Älä myöskään tee aloitetta lähettämällä muna- tai pillukuvia pyytämättä. En ymmärrä mikä tässä on muka niin kovin vaikeaa.
Myönnä mustasukkaisuutesi miehelle, työstäkää se yhdessä pois.