Kaunein nainen jonka tiedät?
Kommentit (5207)
Timo Soini, Halonen, Kekkonen ainaskii ja mahtava urakin siinä samalla... kun viikon ajan heidän kuvia intensiivisesti kattelee alkaa jo nähdäkii jotain kaunista jos ei migreeni ehdi aikaisemmin kylään
Matami Tukiainen, tanssi- ja klamourartisti.
En tiedä miksi, mutta mun mielestä monet kauniina pidetyt ei ole yhtään kauniita. Vaikka joku Jennifer Lopez. Näyttää ihan mieheltä meikissä ja jotenkin isopäinen.
Vierailija kirjoitti:
Vaimoni ystävä. Siis todella kaunis nainen. Pitkät vaaleat hiukset, hoikka nainen kauniilla vyötäröllä ja upealla takapuolella. Siniset silmät, paksut huulet ja valkoiset kauniit hampaat jotka näkyvät kun hän hymyilee ihanasti. Todella kaunis!
Voisiko joku avata, miksi tämä kommenttini on saanut niin paljon ala peukkuja?
Anne Pohtamo parhaimpina päivinään.
Alapeukkujen määrästä kirjoitti:
Alapeukkujen määrästä näkee, etteivät naiset todellakaan kestä kauniita naisia ja etenkään heidän kehumista :)
Itse tykkään siitä nälkäpelitytöstä eli Jennifer Lawrencesta ja sitten siitä Moderni Perhe teinitytöstä Sarah Hylandista. Osasyynä lienee nettiin kummastakin levinneet alastonkuvat, huhh! =)
Minusta kauniita naisia on maailmassa n. miljoona, ellei enemmänkin. Ei tällaista yhtä VOI valita...
N49
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimoni ystävä. Siis todella kaunis nainen. Pitkät vaaleat hiukset, hoikka nainen kauniilla vyötäröllä ja upealla takapuolella. Siniset silmät, paksut huulet ja valkoiset kauniit hampaat jotka näkyvät kun hän hymyilee ihanasti. Todella kaunis!
Voisiko joku avata, miksi tämä kommenttini on saanut niin paljon ala peukkuja?
No me ollaan TIETENKIN ja AINA kateellisia!!!
Tämän päivän IS:ssa on Anna Nicole Smithin kuvia. Oli todella kaunis nainen.
Minun vaimoni vaikka on yli lihava, pottunokkainen pirttihirmu muttei ole mikään turhaa jauhava julkkis.
Juu, niinpäs taisi ollakin Juicen riimittelyä tuo Marilyn biisi. Olihan Juicella silmää...😉