Kaunein nainen jonka tiedät?
Kommentit (5209)
Minä tietenkin tietty ympäri mailmaa. Vaatimattomuuteni taki en kerro enempäääää.
Työkaverini.
Ei varmastikaan pärjäisi virallisten standardien mukaan kuin kroppansa osalta, mutta mulle kauneinta ikinä. Hänessä on se it-tekijä. Upea nainen, kaikin puolin. Harmi vain, että on varattu.
Vierailija kirjoitti:
Työkaverini.
Ei varmastikaan pärjäisi virallisten standardien mukaan kuin kroppansa osalta, mutta mulle kauneinta ikinä. Hänessä on se it-tekijä. Upea nainen, kaikin puolin. Harmi vain, että on varattu.
Monet varatut on valmiita vaihtamaan nopeallakin aikataululla eri junaan. Kannattaa kysyä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monica Bellucci
Jennifer Connely
Nuori Pamela Tola
Nuori Kiira Korpi
Krista Kosonen
Ja toki ei Pamela ja Kiira vieläkään oo huononnäköisiä, hyvin ovat säilyneet
Tola oli kyllä nuorena (kotikatu aikoina) todella haawwwwt!
Vierailija kirjoitti:
Ensitreffit alttarilla Riia.
Iso kontti, pienet tissit, kirveellä veistetty naama?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyin mun mieheltä eikä se miettinyt kuin sekunnin ja sanoi Sanna Marin. Halusi että laitan tän kuvan tänne. Kattelisi mieluummin vaikka instabeibejä pylly tyrkyllään kuin tätä, onhan tää aika epänormaalia.
https://i.pinimg.com/originals/e6/76/c2/e676c2d3949186cb98e8d961dc12675…
Onpas Sanna muuttunut tuosta. Huulille on varmasti tehty jotain, mutta en usko että täytteitä koska eivät ole sellaiset ankkahuulet kuitenkaan.
On vaan laihtunut jotain 10-15 kiloa ja treenannut itselleen huippu-urheilijan kropan. Ehkä jotain pistoksia huuliin myös.
Tarkoitit varmaan anorektikon kropan ilman lihaksia?
Valerie Cossette. Kanadanranskalaiset daamit kyllä muutenkin keskivertoa näyttävämpää porukkaa 👌