Kaunein nainen jonka tiedät?
Kommentit (5208)
Misseistä Anna-Liisa Tilus on yhä kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Jenni Haukio
Jenni Haukio on suloista ja viehättävää typpiä.
Andie McDowell, tuli tosta L'orealin mainoksesta mieleen. Edelleen upea!
Vierailija kirjoitti:
Oletteko huomanneet, että miehet laittavat joko por no näyttelijöitä tänne tai sitten trollaavat joillain vanhoilla ja li ha villa.
Miehet, olisi oikeasti kiva tietää kuka on kaunein nainen? Ei siis vain pan ta vin.
Tzuyu. Hänellä on todella kauniit silmät.
Aika vaikea kun en ole vielä häntä tavannut.. mutta Kun minä olin nuori poika, äitini sanoi minulle
Ehkä siellä on tyttö tässä maailmassa sinua varten
Ja hän mitä todenäköisemmin asuu Tahitilla
Mä kierrän ympäri maan, mä kierrän ympäri maan ja hänet löydän
Mutta ehkä hän on Bahamalla, trooppisen auringon alla
Tai ehkä hän makaa verannalla tai sitten valkealla sannalla..mä kierrän ympäri maan ja selvitän missä on hän
Mä kierrän ympäri maan, mä kierrän ympäri maan ja hänet löydän..
Kauheasti nimeätte jotain julkimoita ja tähtiä , pinnallisia objekteja pinnallisille ihmisille.
Se ei ehkä ole se " mun juttu" ,en mä jaksa kiiltää ja kiilloitella. Vähän vaikea nähdä pinnan alla tyhjyyttä kummempaa, en sano etteikö ole, tai ei voisi olla, mut tuskin kukaan ois mulle se oikea kuitenkaan.
Oon enemmän sellainen " naapurin tyttö" look a like tyyppisten normaali naisten kannalla, sellaisen jonka kanssa on helppo olla arjessakin, ja jota ei juhlissakaan tarvitsis hävetä. Tai no, kuka sitä nyt omaansa häpeäis muutenkaan.
Ps. Rillipäät älkööt vaivautuko.
En nyt osaa nimetä, mut siniset silmät,hyvä bärsse ja lehmän hermot omaava ois mulle aikas ihanteellinen.
Mut ..tää on tätä
Varmaan kymmeniä kertoja mainittu mutta sanotaan vieläkin eli Rita Behm. Tyyli, kauneus ja yleinen olemus 10/10
Vierailija kirjoitti:
Varmaan kymmeniä kertoja mainittu mutta sanotaan vieläkin eli Rita Behm. Tyyli, kauneus ja yleinen olemus 10/10
En kinaa enkä valintaasi arvostele, mutta minusta Behm näyttää aika kylmältä ihmiseltä. Saattaa olla osa rooliaan toki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kinaa enkä valintaasi arvostele, mutta minusta Behm näyttää aika kylmältä ihmiseltä. Saattaa olla osa rooliaan toki.
Näin ajattelin itsekin alkuun, mutta haastattelut katsottuna ja muutaman kerran livenä nähtynä on kyllä aika lailla täysi vastakohta kylmyydelle, semmoinen luonnonlapsi enemmänkin