Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvitteletteko koskaan esim. ruokaa laittaessanne olevanne tv ohjelmassa ja..

Vierailija
05.05.2013 |

neuvovanne katsojia ruoan laitossa? Tai siivotessa annatte siivous neuvoja ja näytätte miten teidän tekniikkanne ja aineenne toimii muita paremmin. Tein näin nuorempana ja olin pitkään laiska laittamaan ruokaa kunnes nyt kokkiohjelmien runsauden vuoksi ruoanlaitosta on tullut mukavaa ajanvietettä kun samalla tekee ohjelmaa. Olen huomannut että näin ruoan laitto on mukavaa, vaikka onhan tämä aika lapsellista, mutta minkäs teet kun hommat sujuu jouhevammin!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Oon tehny tätä lapsesta alkaen, ja nyt, 26-vuotiaana, saatan yksinollessani edelleen leikkiä oman kokkiohjelmaa :D ja sama siivotessa!

Vierailija
2/11 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin, luulin olevani ainoa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itseasiassa kyllä! Joskus tarkkailen työskentelytapojani esim. kauhan varressa ja mietin näyttäisinkö telkkarissa tehokkaalta ja ammatilliselta. =)

Ja minä myös olen uudelleen innostunut ruoanlaitosta. Pidän sitä nykyään jopa harrastuksena.=)

Vierailija
4/11 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, sama täällä. Joku aika sitten löysin ruoanlaittovideon, jonka olimme tehneet siskoni kanssa ihan vitsinä oikeeseen tv-kokkityyliin aikoja sitten. Oli kyllä hauska katsoa, meinattiin kuolla nauruun:)

Vierailija
5/11 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ihanaa että on muitakin aikuisia jotka näin tekee! =) En kyllä tutuille kehtaisi kertoa. Ap

Vierailija
6/11 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kans, melkein aina kun teen jotain puuroa kummallisempaa ruokaa. Jos oon yksin tai lasten kanssa niin puhun jopa ääneen. Se on paljon hauskempaa niin, leikin tv-kokkia myös lapsena usein. Sitten jos mun ohje ei toimikaan tai teen jotain huonosti, niin se on vähän noloa koska mennä nyt sillai möhlimään kuvauksissa, mutta yleensä aattelen sitten vaan, että tää leikataan pois. :) Tai lopetan leikin siihen :D.

Siivouksessa tosiaan myös joskus käytän tätä, mutta yleensä kuvittelen vaan että olen kodinhoitaja tai siivooja jonkun toisen kotona, sujuu paljon paremmin ja katse herkistyy huomaamaan kaikki ne mitä omassa kodissa ei nää ;).

t  28-vuotias äiti-ihminen

Vierailija
7/11 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin ja siivotessa, kun kuvittelee olevansa töissä jonkun muun kotona, voi kauhistella että hirveetä miten nää ei varmaan ikinä oo pyyhkiny täältä pölyjä, tai koskakohan nääkin lakanat on vaihdettu, huh huh, tai miksi nää ei oo tuotakaan asiaa huomanneet, olisi paljon viihtyisämpää jos ripustaisivat tuon taulun tai siirtäisivät tuolin näin, mutta kai toiset sitten vaan ei välitä...

:D

Vierailija
8/11 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyl! :D Teidän kannattais ehkä hakeutua johonki ohjelmaan....

Vierailija
9/11 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! :D Tulee kokkailuun ja siivoukseen uusi ulottuvuus ( niin ja saa tsempattua itsensä ahkeroimaan, jos laiskottaa kovin).

Vierailija
10/11 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan ei ole kertonut aikaisemmin tällaisesta? Mun pitää kokeilla pikimmiten.

Vihaan siivousta ja en juuri laita ruokaa, mutta nytpä tästä lähtien ne sujuvat kuin LEIKKI.

Vierailija
11/11 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 21:40"]

Miksi kukaan ei ole kertonut aikaisemmin tällaisesta? Mun pitää kokeilla pikimmiten.

Vihaan siivousta ja en juuri laita ruokaa, mutta nytpä tästä lähtien ne sujuvat kuin LEIKKI.

[/quote]

Kokeile ihmeessä jos ei siis viestisi ollut sarkasmia! ;D On niin kivaa kun sepittää päänsä sisällä tai välillä ääneenkin kaikki vaiheet ruoanlaitossa. Ja siivotessa saatan ensin hutaista huolimattomasti jonkun pölykohdan ja sitten ostos tvn tapaisesti näyttää muka paremmalla rätillä että tämä mun rätti toimiikin paremmin että tilaa tämä!

Ap on täällä intona ettei ole ainoa lapsenmielinen joka leikkii vielä aikuisena. =D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme