Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystäväni meni tänään uimahousuissa töihin!

Vierailija
09.04.2013 |

Miehellä ei ollut puhtaita kalsareita, joten hän veti aamulla uimahousut jalkaansa niiden tilalle!!! Siis kuka tekee tuolla tavalla?!!? Kuka ei pidä huolta siitä, että on tarvittava määrä puhtaita vaatteita!? Siellä se nyt uimapöksyissä huseeraa. Todella kakaramaista. Oli kyllä aika turn off. 

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, musta aika hauskaa. Riippuu vähän miehestä, mutta jos muuten säntillinen niin tekisi siitä vaan vähän hupsun. Tai ajattele jos ei olisi laittanut kalsareita ollenkaan. Se mua ainakin ällötäis enemmän.

Vierailija
2/24 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repesin :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukapa niitä sieltä näkee?

...niin, kuka...?

Vierailija
4/24 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vähän miehellä on kalsareita ettei niitä ollut puhtaana?

Tai vaihtoehtoisesti millainen järkyttävä likavuorikasa teillä on ettei kalsareita ollut puhtaana?

Vierailija
5/24 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies on just tollanen. ihan fiksu, mutta ei osaa tai välitä vaatteistaan. minä pesen ja silitän, mutta mies tunkee likaiset ja puhtaat yhdessä mytyssä kaappiin ja sitten on pahalla tuulella kun ei löydä aamulla mitään vaatteita. suihkun jälkeen laittaa samat likaiset vaatteet päälle, ja oikeasti, mua alkaa vituttamaan.

Vierailija
6/24 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2013 klo 12:59"]

Tai vaihtoehtoisesti millainen järkyttävä likavuorikasa teillä on ettei kalsareita ollut puhtaana?

[/quote]

Kyllä niitä on ihan tarpeeksi, mutta se sika ei niitä pese. 

ap

Vierailija
7/24 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on symppis. Sinä et.

Vierailija
8/24 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Ajatella millaisen VIRHEEN sitä ihminen onkaan elämässään tehnyt. Jäänyt ihan pyykkiä kerran pesemättä. Huh. Huono ihminen, ihan saman tien.

Vierailija
9/24 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2013 klo 13:02"]

[/quote]

ap

[/quote]Mieskö teillä pyykit hoitaa?

Kannattaisi sitten ehkä keskustella aiheesta, koska selkeästikään homma ei toimi. Kannattaisko vaikka vaihtaa joku sun kotihomma päittäin miehen kanssa? Jos sä vaikka yleensä peset vessan, niin mies alkais huolehtiin siitä ja sä huolehtisit pyykeistä?

Vierailija
10/24 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on symppis. Sinä et.

[/quote]

Ja millähän perusteella mieheni on symppis? Siksi koska veti värikäät uimapöksyt puvun housujen alle vai siksi koska ei huolehdi pyykeistään??

ap

Vierailija
11/24 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2013 klo 13:05"]

[/quote]

ap

Kannattaisi sitten ehkä keskustella aiheesta, koska selkeästikään homma ei toimi. Kannattaisko vaikka vaihtaa joku sun kotihomma päittäin miehen kanssa? Jos sä vaikka yleensä peset vessan, niin mies alkais huolehtiin siitä ja sä huolehtisit pyykeistä?

[/quote]

Emme asu yhdessä. En todellakaan ala pesemään toisen ihmisen pyykkejä. Kyllä aikuisen miehen pitää ihan itse se hoitaa.

ap

Vierailija
12/24 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet ottanutkin urpon miehen. omani osaa huolehtia hygieniastaan :)

Vierailija
13/24 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2013 klo 13:08"]

[quote author="Vierailija" time="09.04.2013 klo 13:05"]

[/quote]

ap

[/quote]

Emme asu yhdessä. En todellakaan ala pesemään toisen ihmisen pyykkejä. Kyllä aikuisen miehen pitää ihan itse se hoitaa.

ap

[/quote]Tossa tapauksessa kannattaa ehkä miettiä, että muuttaako edes koskaan yhteen...

Koska tossa tapauksessa olet ihan oikeassa, että kyllä aikuisen ihmisen pitäisi sentään pystyä perusasioista huolehtimaan. Paitsi jos tietty on ollut jotain poikkeuksellista ettei ole pystynyt/ehtinyt pesemään.

Vierailija
14/24 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On meilläkin käynyt usein noin. Ja ihan yhdessä asutaan. Onhan se vähän valitellut kun hiostavat, mutta niin käy joskus. Elämä on.

Vierailija
15/24 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vaan naurattaa tämä, kai ne puhtaat uikkarit on kuitenkin parempi asia kuin likaiset kalsarit. Itsepähän hän niiden hiostavuudesta kärsii :D

Mun exäpä oli töissä alasti (työskenteli opiskeluaikoina siis ihan alastonmallina taidekoulussa)! Ja itsekin olen ollut töissä alasti ja uikkareissa, ja mun asiakkaat kanssa (enkä edes tee mitään seksityötä)!

Vierailija
16/24 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lotte, oletko tänne tullut purkamaan vihaasi, koska laiton aamulla päälle omat uikkarit! Olisit pessyt pyykit edellisenä päivänä, kun minä sinulle käskin. Et voit syyttää minua tästä...

Vierailija
17/24 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun täytyy myöntää, että tää oli jotenkin niin typerää ja naurettavaa, että olen vähän alkanut miettiä tätä koko suhdetta.

Siis aikuinen, 30-vuotias, mies istuu toimistossa räikeissä uimahousuissaan.

Joku sanoi, että parempi se kuin likaiset kalsarit. Itse en näe näitä kahta ainoina vaihtoehtoina....

ap

Vierailija
18/24 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä uikkarit ovat hyvät kalsareiden asemesta, kun puhdistuvat samalla kun käy uimassa. Talvella eivät vain lämmitä hirveästi, toivottavasti ei tule eturauhasongelmia.

Vierailija
19/24 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele, jos lehmät ihan oikeasti lentäsi. Silloin lokinkakka otsalla on aika pikku juttu.

Milläköhän keskustelupalstalla miesystäväsi on avautumassa sinun vioista ja puutteista?!

Vierailija
20/24 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otankohan tämän nyt liian vakavasti? Tämä jotenkin todella ahdistaa. Alan miettiä, että onko miehen elämänhallinnassa kaikki kohdallaan ja voiko tästä tulla mitään. Alan nähdä miehen mammanpoikana, uimapöksyisenä mammampoikana. Tuntuu jotenkin, ettei tämä voi enää jatkua. Ylireagoinko? Meneekö tämä ohi? En pääse uimahousu-mielikuvasta yli....

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme