Koska pitää lähettää ylioppilaskutsut vieraille?
Kommentit (8)
Minä lähetin aikoinaan muistaakseni reilu kuukausi ennen juhlapäivää.
En ole vielä sellaista etikettisääntöä löytänyt mistään kirjasta enkä netistä missä kielletään ylioppilasjuhliin laittamasta kutsuja. Meillä ylioppilas asuu jo omillaan mutta juhlia ei kuitenkaan pidetä hänen kotonaan, jotenka kutsut lähetetään.
Mutta jos haluan lähettää, niin koska?
[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 18:04"]
etiketin mukaan ylioppilaskutsuja ei täydy lähettää, em juhla on avoin kaikille, myös niille, joille et kirjallista kutsua olisi lähettänyt :D
[/quote]
samaa mieltä! lehteen avoin kutsu ja siten menette etiketin mukaan. muut tavat vääriä :D
Siis kaikki saa tulla? Ei kai nyt sentään? :D
Pitääkö odottaa ja varmistua että on varmasti päässyt ylioppilaaksi?
Muuten normaali posti kai on parissa päivässä perillä... eli mitä nopeammin, sen parempi. Minä kyllä soittaisin ja kertoisin sukulaisille ja kavereille suoraan juhlista ilman mitään kutsuja.
etiketin mukaan ylioppilaskutsuja ei täydy lähettää, em juhla on avoin kaikille, myös niille, joille et kirjallista kutsua olisi lähettänyt :D
Tänä päivänä ei ole väärin lähettää kutsukortteja yo-juhliin, koska ylioppilaaksi valmistutaan keväällä ja syksyllä, ja yo-juhlia pidetään eri aikaan ja toiset eivät välttämättä pidä ollenkaan. Minä en suosittele ainkakaan ketään menemään ilman kutsumatta mihikään juhliin. Terv. Tämän kevään ylioppilaan äiti ja kutsukortit lähetetään