Joko saa käydä iltasuihkussa ja laittaa yöpuvun päälle?
Väsyttää! Joko saa käydä suihkussa, laittaa puhtaan yöpuvun päälle, mennä sänkyyn tänään vaihdettujen lakanoiden väliin, lukea kirjaa ja suunnitella nukkumaanmenoa? Kello herättää huomenna 6:15 ja aion nukkua vähintään 9 tunnin yöunet. Mies ja lapsi lähtivät miehen vanhempien luo, joten koko talossa on hiirenhiljaista eikä mikään häiritse aikaista nukkumaanmenoa :) Jos siis palsta antaa luvan ryhtyä iltapuuhiin :)
Kommentit (7)
No ei oikein vielä saa, ihan vain siksi, kun just rupesi aurinko paistamaan eli päivä vähän niin kuin alkoi! Mut jos teillä on pilvistä, niin voit ehkä aloitella.
Minä olen ollut koko päivän yöpaidassa, joten varmasti saa.
Olen pelkkä pyyhe päällä ja saunaa menossa ja sitten paituli päälle ja sänkyyn katsomaan telkkaa. Yksin kotona :)
Mene ihmeessä, minä kävin juuri saunassa ja nyt palstailen yökkäreissä. Minulla on vieläpä yömyssy kädessä kun mies pitkästä aikaa illalla kotosalla.
Mulla on jo. Vielä pitää pyykit ripustaa, siistiä vähän keittiötä ja laittaa ne puhtaat lakanat. Herätys on kuudelta ja minulla on hyvä kirja kesken.
Olen alasti ja sängyssä jo ollut kauan, leikkinyt itselläni. Tästä sitten kun väsähtää niin nukkua menemään vaan