Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomenna alkaa Easy diet

Vierailija
05.05.2013 |

Olen tänään tyhjännyt jääkaappia hedelmistä, ettei jää houkutuksia. Huomenna alkaa vihdoin pussikeittoilu ja karppi elämä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kohtalotoveri. Paitsi että perhe syö kaikkea muuta, joten tahdonlujuus on taas koetuksella.

Itse sallin itselleni kaikki vihannekset ja kasvikset (en herneitä, papuja enkä avokadoa).

Vierailija
2/8 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/8 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesko kerta ap:lla on?

Vierailija
5/8 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Ajattelin ihan viikon verran olla. Ja eka kerta pussikeitoilla. Yhdes pussis näyttää olevan esim.13g hiilareita

Vierailija
6/8 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 17:11"]

Täällä kohtalotoveri. Paitsi että perhe syö kaikkea muuta, joten tahdonlujuus on taas koetuksella.

Itse sallin itselleni kaikki vihannekset ja kasvikset (en herneitä, papuja enkä avokadoa).

[/quote]

Ap. No mulla mies kanssa syö entiseen tapaan, ja tahdonlujuutta tarvin, koska teen hänelle ruuat päivittäin. Mies ei piittaa hedelmistä, joten koitan syödä poi kun ei viitti roskiin heittää vitamiineja.

Vierailija
7/8 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiotko olla kauankin pussikuurilla?

T. 2

Vierailija
8/8 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 17:07"]

Olen tänään tyhjännyt jääkaappia hedelmistä, ettei jää houkutuksia. Huomenna alkaa vihdoin pussikeittoilu ja karppi elämä.

[/quote]

Eikös pussit ja karppaus kumoa toisensa? Ne pussithan on todella hiilihydraattipitoisia et yhdellä pussilla pamahtaa päivän 20 yli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan