Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tajusin, että tuon uuden puheilla olevan lain mukaan minut on raiskattu kahdesti....

Vierailija
08.07.2020 |

Juu en antanut lupaa ja yritin sanoa ei, mutta olen niin vässykkä, että annoin, vaikka en olisi halunnut.
Ensimmäinen tapahtui nuorena, kun yövyin yhden pojan kotona. Ja toisella kerralla oli asialla puolisoni.
Nyt on jo liian myöhäistä tehdä rikosilmoitusta kai. Enkä edes jaksaisi tehdä. Mutta jos haluaisin olla oikein inhottava, niin voisin etsiä tietooni sen ensimmäisen pojan nykyisen osoitteen tai entisen puolisoni ja kertoa, että heipähei tein sinusta rikosilmoituksen. Raiskasit minut.
Ne ois varmaan ihan suu pyöreenä eikä edes muistais tapahtunutta

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ajassa raiskaus vanhenee?

Vierailija
2/31 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut myös, yksi kerta asialla oli puoliso kun nukuin vielä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raisk.aus 10:ssä, törkeä 20:ssä.

Vierailija
4/31 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin puoliso syyllinen, pari kuukautta eron jälkeen. Lasten takia en tehnyt koskaan ilmoitusta.

Vierailija
5/31 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on niin outoa tajuta, että joo en antanut lupaa. Se oli raiskaus. En olisi halunnut, mutta annoin, koska ajattelin pääseväni vähemmällä. Ei vain voimat riittänyt vastustamiseen kunnolla. 

Jälkikäteen olen vain syyttänyt itseäni, että olisi pitänyt olla jämäkämpi. 

Toisaalta mietin, että riittääkö nyt tästä edespäin se, että on vain nätisti sanonut, että ei? Miten sen sitten todistaa?

Entä sitten jos minun poika vaikka harrastaa seksiä jonku kanssa ja tää tyttö syyttääkin myöhemmin raiskauksesta. Miten se poika todistaa, että yhteistuumin on harrastettu?

Toki täytyy pojalle sanoa, että aina pitää varmistaa molempien suostumus. Mutta eihän sitä ikinä tiedä. 

Vierailija
6/31 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos "annat vaikka et olisi halunnut", niin se ei ole raiskaus nykyisen eikä minkään tulevan lainkaan mukaan.

Lisäksi tietenkään ketään ei voi syyttää sellaisesta teosta, joka ei tekohetkellä ollut rangaistava, vaikka se jossain tulevassa laissa säädettäisiinkin rangaistavaksi.

Vierailija
7/31 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka asia tuntuu nyt pahalta, ja vaikka ei enää voisi tehdä rikosilmoitusta, niin muista aina, että se ei ollut sinun vikasi. Älä syyttele itseäsi. Jos asia tuntuu ylipääsemättömältä, kannattaa käsitellä sitä terapiassa.

Vierailija
8/31 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos "annat vaikka et olisi halunnut", niin se ei ole raiskaus nykyisen eikä minkään tulevan lainkaan mukaan.

Lisäksi tietenkään ketään ei voi syyttää sellaisesta teosta, joka ei tekohetkellä ollut rangaistava, vaikka se jossain tulevassa laissa säädettäisiinkin rangaistavaksi.

Mutta sanoin ei, en halua. Työnsin kädellä pois. 

Vierailija
9/31 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin säälistä. Ajattelin, että olen sen ensimmäinen nainen, jolla neitsyytensä menettää. Kyllä sitä onkin nuorena hoopo. 

Vierailija
10/31 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakeja ei sovelleta takautuvasti.

Vierailija
11/31 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut yks mies laittoi henkisesti tosi ikävän jamaan ja sitten en enää jaksanut vastustella kun se "kävi päälle". Tästä on aikaa pari vuotta, enkä aijo tehdä asialle mitään kahdesta syystä, koska en jaksa käydä sitä tilannetta enää läpi, enkä usko että siitä olisi mitään hyötyä.

Mutta minusta on kiva että asioista voidaan puhua oikeilla nimillä ja että otetaan asiat vakavasti. Minun kohdalla riittää se että itse tiedän että itseäni kohtaan on tehty väärin, en siis syytä tapahtumasta itseäni tai koittaa kääntää sitä jotenkin niin että olisin itse halunnut tms.

Nykyään olisi paljon vaikeampi kenenkään tehdä samoin kuin mitä hän teki, sillä tunnistan ja tiedostan rajani paremmin ja myös puolustan kanssa.

Vierailija
12/31 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä ajassa raiskaus vanhenee?

Sitten kun tämä universumi lakkaa olemasta. Ehkä.

Vierailija
13/31 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juupa juu, eiköhän jokainen parisuhteessa ollut ole tämän mukaan raiskattu ainakin joskus. Itsekin olen varmaan raiskannut miehen monta kertaa, kun hän on ollut haluttomampi lähtötilanteessa. Välillä sitten toisin päin... ihan hulluksi menee, mutta jos valtiolla rahaa riittää oikeudenkäyntien järjestämiseen, niin mikäpäs ettei.

Vierailija
14/31 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhentunut? Someen kunnon paskamyrsky. Sitä kovempi, mitä paremmassa yhteiskunnallisessa asemassa tekijä on. Vähän niinkuin meetoo systeemin mallin mukaan.

Vierailija
15/31 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No suurin osa miehistä on raiskattu kun aika harvoin naiset kysyvät miehen suostumusta ennen kuin alkavat sitten kosketella.

Vierailija
16/31 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nyt on itsestään selvyys, mutta tiedättehän, että rikoksesta voi tuomita vain jos teko on ollut tekohetkellä laitonta.

Vierailija
17/31 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minutkin ja olen mies. Eipä nuo naiset kysele kun seksiä haluavat.

Vierailija
18/31 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran täytyy sanoa, että laki ei muutu takautuvasti. Tekoon sovelletaan aina sitä lakia joka oli voimassa kun teko tehtiin.

Vierailija
19/31 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi niin, että olisin jo halunnut nukkua, mutta en voinut kieltäytyä. Teeskentelin sitten orgasmin, ja lopulta eukkokin oli tyytyväinen ja antoi nukkua.

Vierailija
20/31 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa nyt huono omatunto, kun meillä on mennyt jo vuosikausia niin, että mies hankaa aina vastaan. Sitä pitää lämmitellä (ihan fyysisesti) ennen kuin se suostuu. Toivottavasti hän ei lue tästä lakimuutoksesta, tai olen varmaan Suomen ensimmäinen naisraiskaaja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi