Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko valmis olemaan taas kotona, kun seuraava pandemia iskee?

Vierailija
08.07.2020 |

Sitten joskus koronan jälkeen. Koska ainoaksi pandemiaksi tämä ei jää

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä koronakaan ole vielä ohi. Edelleen on syytä olla varovainen ja hoitaa vain tarpeelliset menot. Täytyy jättää tilaa sairaaloissa niille, jotka eivät varo ja joillekin, jotka varovat, mutta huonolla onnella saavat silti koronan. 90% sairastaa onneksi lievänä?

Vierailija
2/32 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin mutta työnantaja pakottaa taas töihin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin mä kotoota lähtisin?

Vierailija
4/32 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä hirveästi vaihtoehtoja jos tulee uudet säädökset. Siinä sitten on sopeuduttava tilanteeseen ja toivoa parasta että asiat sujuu mahdollisimman nopeasti ja vaivattomasti.

Vierailija
5/32 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rutosta tiedän, että penisilliini tehoaa ja kun Siperiassa ikijää sulaa, niin sielläkin tulee rutto leviämään. Ongelmana on virukset. Varsinkin helposti tarttuvat, joilla on siis korkea R0 ja ne joiden vakavan taudin aiheuttamiskyky on suuri.

Sakot voisi antaa niille, jotka julkisella paikalla yskivät tai aivastavat päin.

1.

Vierailija
6/32 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut kotista keväälläkään, vaan ulkona nauttimassa kauniist aja käyttökelpoisesta säästä. Mitä sitä sisätiloissa kun oli niin paskat ohjelmatkin töllössä, pelkkää koronapakotusta

Vierailija
7/32 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysynyt kotona aikaisemminkaan, enkä pysy tulevaisuudessakaan. Pysyn, jos laki niin määrää, suosituksista en välitä.

Vierailija
8/32 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etätyötä jatkan mielelläni. Oli stressiä vähemmän ja nukuin paremmin.

Vierailija
9/32 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai. Kotona oleminen on mukavaa, mutta kyllä minä tunnen myötätuntoa niitä kohtaan jotka ovat menettäneet työnsä tai ovat lomautettuina. 

Vierailija
10/32 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina olen viihtynyt kotona ja viihdyn edelleen.

Vierailija
11/32 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oven eteen tulee metri räntää ja aurinko pimenee kuukausiksi niin saatan harkita koronaevakossa oloa. Ei kuitenkaan kaunsita syksyä kannata sisäilemällä pilata, ehtii sitä sitten alkutalvestakin

Vierailija
12/32 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Kotona ja kotikulmilla. Mutta olin jo ennen koronavirustakin. Olen tehnyt kodistani sellaisen, missä viihdyn erinomaisesti. Enkä ikimaailmassa enää haluaisi luopua etätyöstä. Viimeisen 7 vuoden aikana olen käynyt noin 10 kertaa toimistolla ja kärsivällisyyteni ei meinaa kestää edes bussimatkaa aamuruuhkassa. 

Vierailija
13/32 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuota minkäänlaisia ongelmia. Koti on paras paikka. Rahaakin säästynyt paljon, kun turhat menot loppuneet.

Vierailija
14/32 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko taas varautua siihen vaihtoehtoon että asuu työpaikalla täysin työnantajan ehdoilla. 

Vierailija
15/32 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi varmaan hamstrata muutama sikspäkki, sillä kauppojen kotiinkuljetuksiin ei kuulu prosenttijuomat.

Vierailija
16/32 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä taida enää toista kertaa tämmöstä jaksaa kun en ole vielä päässyt tavalliseen elämään tästäkään.

Mä en keksi mitään tekemistä kotona. Täällä palstallakin on tylsää notkua kun mistään ei saa edes puhua.

Vierailija
17/32 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti voin olla kotona vaikka vuoden

Vierailija
18/32 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi varmaan hamstrata muutama sikspäkki, sillä kauppojen kotiinkuljetuksiin ei kuulu prosenttijuomat.

Minustakin tuntuu, että sitten käyn alkossa hamstrausreissulla wc-paperin hamstrauksen sijaan ...

Vierailija
19/32 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö? Miksi ne sitten on valittavissa verkkokaupassa?

Vierailija
20/32 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pandemioita on ollut vaikka kuinka monta. Korona niistä ainut, joka aiheutti tällaiset sulkutoimet. En siis vielä valmistaudu karanteeniin, kun en voi tietää onko seuraava karanteenia vaativa vai ei. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän