MIehen juominen
Onko väärin vaatia miestä vähentämään juomista vain sen vuoksi että se ahdistaa minua ja ahdistuksen syynä on muistot omien vanhempien juomisesta. Liiottelenko vaatimukseni kanssa vai mikä on ns. normaali juomismäärä vaikka kuukaudessa tai viikossa.
Kommentit (25)
Omapahan on valintasi tälläkin hetkellä. Hyysäät kännääjää tai et hyysää. Ininä on turhaa.
Jännä juttu kuka ne kaikki viinat Suomessa juo, kun kaikki täällä ovat miehineen raittiita. Ja rikkaista, ja kauniita ja laihoja jne.
Älä ap välitä. Oot oikea ihminen ja varmasti hyvä sellainen. Kyllähän toi paljolta kuulostaa, mutta ravintola-alalla melko normaalia. Ehdota miehellesi että vähentäisi vaikka 2kertaa/kk? Ja jos ongelmana on vain määrä mutta ei muut asiat niin eiköhän se siitä keskustelemalla selviä.
Itse olen kyllä mielummin sellaisen kanssa joka osaa ottaa fiksusti kuin että olisi raivoraitis. Mä nyt vaan tykkään nauttia elämästä ja siihen kuuluu ajoittain hyvä ruoka hyvällä viinillä, juhlissa skumppa ja kesäiltoina joskus kylmä siideri jne. Mutta jokainen tavallaan.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 13:20"]
Kerran viikossa kännissä? Sekoilee ja puhuu outoja? Onko toi oikeasti sun mielestä normaalia aikuisen ihmisen käytöstä? Minkälaisessa kodissa sä olet kasvanut? Vaikkei olisi lapsiakaan, pitäisin tuollaista tosi keskenkasvuisena ja tyhmänä käytöksenä.
[/quote]
Niin, täähän se just oli AP:n kysymys, että onko normaalia. Ja mainittiin sekin, että lapsuuskodissa käytettiin alkoholia, mikä onkin syy sille, että miehen juominen ahdistaa.
Täysin normaalia touhua. Ihme kaakatusta sielä ylempänä.
Ihmisillä on syynsä käyttää alkoholia ja se on ihan oma asia käyttää. Siihen on turha kenenkään puuttua. Näyttäisi arkikin sujuvan ihan mainiosti. Ap:lla eikä muillakaan ole mitään valittamista, jos mies tekee noin.
T: 11cm mies
Kylläpäs oli mukava keventää oloa ja purkaa pahaa mieltä! Teihin voi aina luottaa. Onkin kiva jäädä odottelemaan missä kunnossa se mies tulee työreissulta.
Niin ja edelleen kysyn että toivoinko itse sitä että syntyisin alkoholistin perheeseen. En.
ap