Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kylläpä ÄRRRSYTTÄÄ!

Vierailija
04.05.2013 |

Kävin pitkästä aikaa kälyni luona kun heidän remontti oli valmistunut.

Ja alkoipa vituttamaan, olivat törkeästi matkineet meidän sisustusta.Olen 5 vuotta sisustanut taloamme suurella sydämellä. Olen etsinyt huonekaluja kirppareilta ja kunnostanut ne itse, olen opetellut tekemään käsitöitä että olen voinut itse tehdä tyynyjä, verhoja ja virkannut mattoja.Olen pienellä budjetilla saanut tehtyä meidän kodin sellaiseksi kuin se nyt on ja mitä tekee käly... Heidän talo on nyt suora kopio meidän kodista, olohuoneen lampusta ja matoista alkaen, Sillä erotuksella että käly oli laittanut kyllä rahaa haisemaan, kaiken oli ostanut valmiina.

Olen nyt tuijottanut tunnin meidän olohuoneen lamppua johon olen ollut tosi ihastunut, nyt kälyllä roikkui samanlainen ja minusta tuntuu että lamppu menee meillä vaihtoon ja varmaan koko sisustuskin...

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teistä kukaan tullut koskaan ajatelleeksi, miten hyvin teidän miehet viihtyy kukkahörhelöiden ja pitsipiperrysten ja Partylite-koristekrääsän keskellä? Olen valitettavan usein nänhyt miten mies sisustetaan pihalle. Nykyajan kerrostaloasunnoissa ei ole miehelle mitään omaa, kun ei ole sitä autotallia tai verstashuonetta. Ihmekös sitten, jos ylityöt tai pubi kutsuu.

Vierailija
22/27 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit otettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

KÄLY VAIHTOON HETI!

Vierailija
24/27 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kodissa ei ole kukkahörhelöitä ja pitsiäkin tosi vähän, Partylitea ei löydy lainkaan.

Kotimme on kuin vanha maalaiskartano, lämmin ja kodikas.

Vierailija
25/27 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vitsi, olen niin täynnä uusia ideoita ja aivan liekeissä toteutan niitä :) Voi kiitos käly!

Ensimmäinen tabletti on virkattu.Kokeilin ohjetta yhdellä jämä langalla ja sattui olemaan kälyn lempiväri, oli pakko hakea sitä lankaa lisää ja teen kaikki tabletit siitä. Tableteista tulee kiva väripilkku kotiimme.

Löysin yhden lehden jossa oli tosi paljon kivoja ja helppoja käsityöohjeita. Nyt sain idean sisustaa ompelusoppenikin. Minulla on 3kk aikaa  saada täysin uusi ilme meidän kotiin, silloin on mieheni syntymäpäivät ja eiköhän se kälykin ole pakko kutsua juhliin. Nyt saakin käly sitten tosissaan etsiä kopioita meidän kodin yksityiskohdista :) Ja jos nyt sattuu jatkamaan kopiointiaan niin minä ehdin loihtia kotiimme taas uuden ilmeen.

Kälyn ansioista olen taas vähän parempi ihminen. Opin ettei vitutukseen kannata jäädä asumaan, vaan kannattaa kääntää se voimavaraksi.

-Ap

Vierailija
26/27 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 12:11"]

Ostin kirpparilta ensin jotain ja kunnostin sen itse, hurahdin täysin siihen hommaan. 90% kotimme huonekaluista on käytettynä ostettuja tai saatuja ja olen ne itse meille sopivaksi kunnostanut. 

[/quote]

Miten on mahdollista kopioida tuunattuja kirpparitavaroita? Mistä niitä edes voi ostaa valmiina? Ymmärrän tavallaan tuohtumuksesi, mutta en tajua, miten kälysi voi kopioida sitä, kun olet itse melkein kaiken tehnyt ja tuunannut.

Vierailija
27/27 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuommoisen valitusvirren samanlaisesta huoneesta olen kuullut viimeksi yläasteella.