Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Menettekö yöksi laivalle - pelottaa että voisi olla aikamoinen viruslinko tuo Riian risteily?

Vierailija
08.07.2020 |

Uskallatteko mennä jo nyt vai odotatteko ensi vuotta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vielä halua mennä yöksi laivalle. Enkä etenkään buffettiin tai yökerhoon tuolla.  Hyh. Olisiko se edes kivaa jos pitää olla omat eväät turvallisuuden vuoksi? Laivan kokilla jos on korona niin se leviää kaikille. 

Virossa ei ole edes palkallista sairaslomaa joten kaikki menee töihin sairaanakin. 

Vierailija
2/6 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiselle mennään nauttimaan.

Itse en nauttisi, jos joku alkaisi yskiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennään ja osataan nauttia.

Vierailija
4/6 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan ensi vuotta ja tarvittaessa vielä seuraavaakin. En pelkää koronavirusta, mutta en silti halua saada tartuntaa. En halua sairastua, en edes saada taudin lievää versiota. Olen sairastanut elämässäni ihan riittävästi, ollut tehohoidossakin, eikä sairastaminen kuulu niihin asioihin, joista tykkään.  Olen perunut kyläilyreissujakin vain siksi, että ystäväni lapsella on ollut aamulla vatsa sekaisin. Ei siis välttämättä mikään noro-virus tai vatsatauti edes, mutta en vaan tykkää sairastamisesta. 

Vierailija
5/6 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rajat kiinni niin ei olisi koronan pelkoa kotimaassa eikä tulisi toista aaltoa. Hullua oikeastaan että hallitus sallii pienen matkustusintoisten henkilöiden tuhota suomen talous kun toinen aalto pääsee taas syksyllä jylläämään.

Vierailija
6/6 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samalla tavalla voi sairaustua bussissa, kaupaussa, hississä, raviontolassa tms. Eipä juuri eroa näistä.