Ettekö te kattele MM-jääkiekkoo, Suomen peliä??
Kommentit (16)
Ei voisi vähempää kiinnostaa, miten suomalaiset tai muutkaan noissa kisoissa pärjäävät.
t. ulkosuomalainen
Juu, katsotaan. Minä, mies ja lapseet 7v. ja 3v. ollaan liimauduttu sohvalle.
No en todellakaan. Ei voisi vähemmän kiinnostaa. Toivon että Ruotsi voittaa, sillä suomalaisten voittouhoa ei kestä erkkikään.
Miksi katsoisin? Ei kiinnosta urheilu, eikä kukaan muukaan perheenjäsen sitä katso. Mitä siinä nyt on, aikuiset miehet leikkimässä veri päässä? Ihan tarpeetonta.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2013 klo 20:58"]
No en todellakaan. Ei voisi vähemmän kiinnostaa. Toivon että Ruotsi voittaa, sillä suomalaisten voittouhoa ei kestä erkkikään.
[/quote]
P E R K E L E, S A A T A N A, N Y T R I I T T Ä Ä :)))))
Ei vaan TV2 Pakko tanssia.
Sami Saikkonen, ahh....
Mä en ole koskaan katsonut. Enkä katso nytkään. Eikä mun perheestä katso kuKaan. Ihan tavallinen olen muuten. Eivain kiinnosta.
En katso, evvk.
Mies katsoi, meni nyt saunaan. Jatkanee saunan jälkeen, tai sitten käyn viettelemässä sen muihin puuhiin.
Muksu, 5v, katsoi ja selosti, meni jo nukkumaan.
On se tossa auki mutta en näe tästä telkkaria. Mies katsoo kun ei tule parempaakaan.
En katso, ei voisi vähempää kiinnostaa.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2013 klo 21:04"]
En katso, evvk.
Mies katsoi, meni nyt saunaan. Jatkanee saunan jälkeen, tai sitten käyn viettelemässä sen muihin puuhiin.
Muksu, 5v, katsoi ja selosti, meni jo nukkumaan.
[/quote]
Ota suihin ukoltasi. Puhdas leka, kun saunassa pesee sen. Jos pesee. Kaikki eivät pese.
En tykkää sitten yhtään. Mies katsoo ja olen läppärillä kuulokkeet päässä, jotta pystyisin edes teeskentelemään etten kuule..onks pakko huudattaa..
Ei ole telkkaria, mutta jos olis, en katsoisi.