Voisko joku kerto mitä mieltä "rinnoista"? (kuva on)
Kommentit (37)
[quote author="Vierailija" time="04.05.2013 klo 20:45"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2013 klo 20:03"]
Joo, ei, kiitos. On tainnuttulla jo parikymmentä mittariin. Karmeat tissit. Ei voita esiteinin pikkutisuja sitten millään. Ei jatkoon.
[/quote]
vaikutat just semmoselta 30 v finninaama erakkomieheltä joka ei ikinä saa naista, ihailet kuvake.netistä niitä pikkutisuja. ei jatkoon.
[/quote]
Pikkutisut on parhaita. Jatkoon. Et voi väittää vastaan.
Ihan mahtavat tissit. Ainakin jos vertaa oman vaimon tyhjiin riippupusseihin. Noi ois kiva "sotkea"
Mulla näkyy myös verisuonet tuollain...
Jännä muuten miten se toinen (eilinen) tissikuva sai niin kauheasti huomiota?
[quote author="Vierailija" time="06.05.2013 klo 11:22"]
Nuohan ovat todella kauniit, vaihtaisin omani milloin tahansa. Omat ovat isot roikkuvat meetvurstninänniset lerpat, vaikka en edes ole lapsia tehnyt.
[/quote]
Voi ei :( :/
[quote author="Vierailija" time="06.05.2013 klo 11:22"]
Nuohan ovat todella kauniit, vaihtaisin omani milloin tahansa. Omat ovat isot roikkuvat meetvurstninänniset lerpat, vaikka en edes ole lapsia tehnyt.
[/quote]
Voi ei :( :/
[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 23:46"]
Jos olisin nainen, niin ottaisin tuollaiset hyvin mielelläni itselleni:D Ja esittelisin niitä kaikille.
[/quote]
:D
Ihan hyvät,jos tykkää tuollaisista. Itse en kuitenkaan tykkää: isot nännipihat ja nännipäät kuin nuppineulan nupit,kiitos ei.
Koko on kyllä ihan passeli :)
[quote author="Vierailija" time="08.05.2013 klo 19:21"]
Ihan hyvät,jos tykkää tuollaisista. Itse en kuitenkaan tykkää: isot nännipihat ja nännipäät kuin nuppineulan nupit,kiitos ei.
Koko on kyllä ihan passeli :)
[/quote]
Juu, kuvatessani en muuten tajunnut tuota että nännit eivät ole "kiihottuneessa" tilassa, näyttäis varmaan paremmalta. Minun mielestäni ainakin näyttävät paremmilta :)
ap.
Maalaukselliset, kauniit rinnat, tulee mieleen Botticellin venus. Onpas vaaleat nännit. Vähän ihmetyttää miksi kyselet mielipiteitä,vaivaako jokin ?
t. A/AA-kuppinen, joka ei edes halua tietää mielipiteitä asiasta johon ei voi itse vaikuttaa. Rintani ovat ovat mitä sattuvat olemaan, eli pienenpienet.
en ymmärrä miksi naiset on niin epävarmoja omista rinnoistaan. niitä kuten kaikkea muutakin on erimuotoisia ja kokoisia..
Hyvän kokoiset, tavalliset. Laskeutuneet mutta sehän kuuluu asiaan.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2013 klo 20:59"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2013 klo 20:45"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2013 klo 20:03"]
Joo, ei, kiitos. On tainnuttulla jo parikymmentä mittariin. Karmeat tissit. Ei voita esiteinin pikkutisuja sitten millään. Ei jatkoon.
[/quote]
vaikutat just semmoselta 30 v finninaama erakkomieheltä joka ei ikinä saa naista, ihailet kuvake.netistä niitä pikkutisuja. ei jatkoon.
[/quote]
Pikkutisut on parhaita. Jatkoon. Et voi väittää vastaan.
[/quote]
Kyllä voin. En nimittäin koe pakkomiellettä tissiä kohtaan toisin kuin sinä ;)
Jos olisin nainen, niin ottaisin tuollaiset hyvin mielelläni itselleni:D Ja esittelisin niitä kaikille.
Normaalit rinnat. Mullakin oli tuon väriset eli värittömät nännit ennen raskauksia. Nyt on kauniin punaiset, takana siis 4 lapsen imetys ja raskausajat:D