Voisko joku kerto mitä mieltä "rinnoista"? (kuva on)
Kommentit (37)
[quote author="Vierailija" time="04.05.2013 klo 18:42"]
Luomut
[/quote]
Luomut on juu! Mitään ei ole tehty.
ap
Pitäisikö noita jotenkin siis haukkua? Ihan tavalliset, nätit luomurinnat.
Miksi "rinnoista" on aloituksessa heittomerkeissä? Siis nuohan ovat lähes täydellisen kokoiset ja malliset (aika moneen makuun). Nännisi ovat melko vaaleat ja tasaiset ja nännipihat isohkot; että jos nyt hiuksia lähdetään halkomaan, niin vielä kauniimmat olisivat hieman ulkonevimmilla ja tummemmilla nänneillä. Muuten eipä juuri mitään moitittavaa.
Esittelykelpoista kamaa.
Hyvä muoto ja kiinteys. Kauhean värittömät, ruma verisuoni. On nuo kyllä paljon paremmat kuin ne eiliset silarit!
Taidat odottaa esikoistasi? söpöt ja neitseelliset
Ihan turhaan laitoit tuollaisen kuvan! Ihan tavallisen näköiset rinnat.
Eii en odota lasta, eikä mulla ole lapsia :)
En huomannut edes että laitoin rinnat heittomerkkeihin :O ja minulla on muuten todella pinnalla verisuonet, näkyy siis juuri tuollalailla rumasti rinnoissa ja esim. jaloissa mutta sille ei voi mitään..:)
ap.
Vaikuttaako kuvan valotus noihin väreihin? Vaaleat on..
Miksi haluat kysyä toisten mielipiteitä rinnoistasi?
[quote author="Vierailija" time="04.05.2013 klo 19:59"]
Miksi haluat kysyä toisten mielipiteitä rinnoistasi?
[/quote]
Onko nämä ihan kauheat? Mitä mieltä ihmiset olisi näistä jos tulisi vastaan..
ap.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2013 klo 19:10"]
Eii en odota lasta, eikä mulla ole lapsia :)
En huomannut edes että laitoin rinnat heittomerkkeihin :O ja minulla on muuten todella pinnalla verisuonet, näkyy siis juuri tuollalailla rumasti rinnoissa ja esim. jaloissa mutta sille ei voi mitään..:)
ap.
Sulla on tosi kivat tissit ja minusta tollanen hyvin vaalea iho on myös tosi kaunis.
Ja kaikenlisäks, voit olla tyytyväinen, että ihosi on noinkin "valkoinen" ja arvaa miks: siks, koska noin valkoinen iho, kuin sulla on, on koko maailmaa ajatellen tosi harvinainen - ja "muodissa ja kaunesbisneksessä" kaikki mikä on harvinaista, on myös hienoa.
Esim. pisamia irvailtiin vielä 80-luvulla ja 90-luvulla niistä yhtäkkiä tuli "muodikkaita" ja siitä saakka joka ikiseen mainoskuvaan, jossa on enemmän ihmisiä, halutaan pisamanaamoja. Kohta hyvin vaalea ihonväri on samassa asemassa. Sanon mun sanoneen, että näin on.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2013 klo 20:03"]
Joo, ei, kiitos. On tainnuttulla jo parikymmentä mittariin. Karmeat tissit. Ei voita esiteinin pikkutisuja sitten millään. Ei jatkoon.
[/quote]
vaikutat just semmoselta 30 v finninaama erakkomieheltä joka ei ikinä saa naista, ihailet kuvake.netistä niitä pikkutisuja. ei jatkoon.
Kauniin muotoiset!