Huomaatko kemian naisen ja miehen välillä
Kommentit (8)
Katseita ja eleitä on käytännössä mahdoton peittää.
Joko peitellään liikaa tai sitten katsotaan sekunnin sadasosa liian pitkään, nostetaan kulmia, suupielessä käy hymy..
Ja kyllä olen huomannut. Kerran jopa eli "käräyttänyt" salasuhteen tietämättäni "Hei, koska teillä on alkanut suhde? En tiennytkään, että olet eronnut, ai et olekaan, köh köh...". Onneksi lausettani ei kuullut kuin pari ihmistä. Sen jälkeen olen ollut hiljaa.
Eräs ystäväni taasen muuten näkee raskauden, se on muutaman kerran onnitellut raskaudesta jopa ennen plussaamista. Nykyään hänkin on hiljaa ja odottaa, että asiasta kerrotaan (Ja että edes tuleva äiti itse tietää olevansa tuleva äiti..).
Ihmiset vain osaavat nähdä erilaisia asioita vaikka miten peittelisimme ja jopa vaikka emme tietäisi itsekään peittelevämme.
Joo näen.
Olen kemisti kuten muutkin meillä töissä.
Kyllä sen huomaa ja muut ympäriltä yleensä kaikkoaa.
Katseiden välttelystä. Normi työkaverit katsovat reilusti toisiaan siilmiin puhuessa, ihastuneet kaikkia muita mutta ei toisiaan :)
Kyllähän sitä vältellään myös kun ei oikeen enää kiinnosta.jos on tylsää ni kyllähän noita asioita paisutellaan siellä pikku aivoissa .
Joo, toissa on vaivaannuttavaa seurata.