Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

YÖHOITAJAT!!

Vierailija
11.07.2006 |

Minulle olisi talvella tarjolla yöhoitajan paikka. Millaisia putkia teette töitä ja miten vapaata? Millainen palkka norm vanhainkodissa lähihoitajalla?

Jaksaako sitä yövalvomista pidemmän päälle?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedät, että saat päivisin nukuttua, niin jaksaa valvoa. Itse sinkkuaikoina valvoin muutaman kerran viikonkin ja kun päivät saattoi käyttää nukkumiseen, niin hyvin jaksoi. Viikko töitä, viikko vapaata, niin kai nuo vakiyököt tekee. Nyt, kun on kaksi pientä lasta, valvon kaksi tai kolme yötä kerrallaan. Saan kyllä nytkin nukuttua, mutta lapsia en juuri yöputken aikana näe, aamu- ja iltapaloilla vain, siksi en nyt valvo kolmea yötä enempää.

Nostellaas tätä, ettei katoa, ennen kuin yököt alkavat työn. :)

Vierailija
2/3 |
11.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin usein valvonta 7 yötä putkeen ja viikko vapaata esim torstaina aloitat valvonta putken ja lopetat seuraavan viikon torstai aamuna. Jos et ole koskaan valvonut niin en suosittele heti alkuunsa yökön paikkaa. Paikkoja on monenlaisia mutta valvonta itsessään on jo raskasta. valvotko yksin? Saatko nukutuksi päivisin? Öisin juttu kaveri piristää ja on helpompi valvoa kaverin kanssa. Päivisin pitäisi saada nukutuksi ainakin 5-6 tuntia jotta jaksaa yöllä. Useamman yön kun valvoo niin tavallaan rytmi kääntyy ja valvominen helpottuu mutta kun työrupeama on ohitse niin se rytmi pitäisi saada käänneetyä takaisin normaaliksi.

Itse teen kolmivuorotyötä ja tällä hetkellä se sopii mulle hyvin. pelkkää yötä en jaksaisi tehdä. talvella valvominen on myös " työläämpää" kuin kesällä. Kun menet nukkumaan on pimeää kun heräät on jälleen pimeää.

Palkkaus ilman kokemuslisiä vaihtelee kunnittain mutta peruspalkka pyörii noin 1700euron hujakoilla. Yötyölisät nostavat myös palkkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sais lisää vastauksia..kiitos!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä