Onpas tää treidaus helppoa. Heräsin äsken, laitoin rahaa uimaan 10 minuutiksi ja nyt olen 43e rikkaampi. Tällä saankin tän päivän ruoat.
Hoh hoijaa. Tänään ei jaksa kun eilen meni koko päivä, mutta toisaalta tulikin 770e voittoa.
Vinkki: Tää on helppoa nyt kun isot pankkisedät syytää polttoainetta koneeseen.
Kommentit (46)
Tilastollisesti vaikea laji 90 %lle yrittäjistä eli en muille suosittelisi. Paljonko sun profit margin on esim viimeisen 5v aikana?
Vierailija kirjoitti:
Ohoh.
Mulla ois vitonen, mihin kannattaa laittaa kellumaan?
Yleensä olen käyttänyt onkea.
Lyö se dax shorttin/longiin. Tosin noin pienestä summasta menee 1,9 e veroa.
Mutta jos löydät todella riskisen turbon, saat kolmellakin eurolla muutaman turbon plakkariin. Jos samaan aikaan puhuu Fed-jannu tai EKP broileri tai Trumppi, sinulla voi olla kymmenen minuutin kuluttua kädessä 30 euroa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tilastollisesti vaikea laji 90 %lle yrittäjistä eli en muille suosittelisi. Paljonko sun profit margin on esim viimeisen 5v aikana?
No puoli vuotta sitten vasta löysin Nonneroturbotreidauksen ja tili voimassa.
+24,41% näyttää voittoa kaikkiaan.
Ja nyt voi sanoa, että oppimiskäyrä on kääntynyt viime aikoina jyrkkään nousuun.
Ap
Millä tavoin ilmoitat päiväkohtaiset myynnit/ostot verottajalle?
Vierailija kirjoitti:
Millä tavoin ilmoitat päiväkohtaiset myynnit/ostot verottajalle?
Olen ymmärtänyt, että verottaja saa yhteenvetolistauksen kerran vuodessa pankista.
Ap
Samaa teen minäkin. Laitan muutaman tonnin sisään ja nostan muutaman kympin hieman myöhemmin. Elän muutenkin pienillä tuloilla, netto 50e päivä niin jos teen edes muutaman kympin kaupan niin se on jo minun budjetissa iso juttu. Veroja tykkään maksaa, joten ei haittaa. Palautanpahan jotenkin sen kun elelen yhteiskunnan elättinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen juuri tutustumassa treidaukseen. Mitä kaupankäyntialustaa käytät? Onko hyvä?
Nordnet Markets tuotteita. Unlimited Turboilla pelailen. Ovat tosi hyviä kun yli 100 e kaupat ilman kustannuksia.
Ap
Kiitos. Siellä olinkin just tutkimassa ja DAXia katselin.
Vielä sellainen kysymys, että olisiko antaa vinkkiä, millä perusteella valitset treidattavan kohteen? Valinnan varaa on niin paljon.
Daxia pelaan itsekin.
Ja aisapariksi Investing.com (USA versio).
Sieltä näkee mielestäni parhaiten uutiset ja tapahtumat (economic calendar), mitkä laittaa käppyrän laukalle ylös tai alas..Ap
Ok, kiitos Ap!
Joskus tuntuu, että keskuudessamme on ihmisiä, jotka kieltäytyvät vastaanottamasta puhdasta rahaa, jos siitä pitää maksaa pahalle valtiolle veroja. Hah.
Iloitkaa nyt vielä, kun tämä on mahdollista, ennenkuin vasemmisto lopettaa tämän huvin transaktioveroilla.
Ap
Sinä se jaksat jankuttaa samasta aiheesta loputtomiin.
Nordnetissä ta Nordeassa tai muualla treidaamalla pankki antaa tilityksen verottajalle per vuosi. Toni pitää olla valmis maksamaan ne verot vuoden alussa aina. Mulle tulee usein vaan mätkyt Jotka maksan. Toki tappiotkin pitää kotiuttaa
Vierailija kirjoitti:
Nordnetissä ta Nordeassa tai muualla treidaamalla pankki antaa tilityksen verottajalle per vuosi. Toni pitää olla valmis maksamaan ne verot vuoden alussa aina. Mulle tulee usein vaan mätkyt Jotka maksan. Toki tappiotkin pitää kotiuttaa
Siksi minä en nosta tililtä mitään koko vuoden aikana, sinne vain menee rahaa. Paljon helpompi niin varautua. Ei sieltä kuitenkaan enempää voi mennä kuin on tienattu.
AP millä alalla työskentelet, mitkä on treidauksen kannalta oleellisimma taidot top 3?
Vierailija kirjoitti:
AP millä alalla työskentelet, mitkä on treidauksen kannalta oleellisimma taidot top 3?
Treidatahan voi tuhansilla eri instrumenteilla.
Tutustu hyvin siihen mitä treidaat, miten se reagoi uutisiin yms. Robottipeliähän tämä globaalisti on. Ja mantereiden vuorovaikutusta. Tiettyihin kellonaikoihin kannattaa olla kytiksellä.
Turhautumisen ja ahdistuksensietokyvystä plussaa. Ja tietty luontainen viehtymys vauhtiin ja vaarallisiin tilanteisiin.
Oma tausta yliopistodrop-out/duunari. Ne perustason talousopinnot käyty ja yhteiskuntaa osaan seurata.
Ap
Ai hitsi nyt kyllä teettää vaivaa tuhlata ruokaan kaikki päivän voitot. Eihän sitä malttanutkaan tuohon 43euroon jättää. Paitsi että 5 tuntia meni elämästä huitsin nevadaan.
Ja nyt kaffelle kaffelaan!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ai hitsi nyt kyllä teettää vaivaa tuhlata ruokaan kaikki päivän voitot. Eihän sitä malttanutkaan tuohon 43euroon jättää. Paitsi että 5 tuntia meni elämästä huitsin nevadaan.
Ap
Mihin kahvilaan meet kahville?
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö mikä muu myös on helppoa? Miesten feidaus.
Ja myös niiden heivaus. Jätin sen sian. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mihin kahvilaan meet kahville?
Hgin keskustaan johonkin....;)
Ap
No niin! Sormet valmiina! Tästä tulee kunnon nousupäivä! Joskus 12.15-45 tulee isompi dippi ja sitten taas mennään ylös!
Ap
Onko Kailajärvi muuttanut Nigeriaan ja nyt siellä tehdään rahaa?