Olen naapurintyttömäinen nainen, miehiltä saatu huomio hämmentää..
Tuntemattomat miehet tulevat toistuvasti kehumaan, että mahtavaa kun vielä on olemassa naisia jotka eivät ota mitään lisäkkeitä itseensä ja ovat luonnonkauniita.. Olen hämilläni kun näitä kommentteja on tullut paljon lyhyen ajan sisään.. Onko tosiaan niin että olemme katoava luonnonvara?
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Kaltaisesi naiset ovat kärkikastia. Alfanaisia.
:''_DDDDD hahaha alfanaisia no ei tod!!! ei se ulkonäöstä kii oo!! munkin tatuointeja kehutaan monesti ,, miten rohkeita :D
Pumpatut huulet ovat varmaan ihan aina karsean näköiset.
Minun lähipiirissä on miehiä, jotka arvostavat luonnollista kauneutta.
Kyllä mä silikonit ja muut hyväksyn, mutta en ymmärrä tätä nytkypäivän Karkashian vai mikä v. se nyt oli tyyliä, jossa nainen näyttää ihan transvestiitilta.
Naisellisuus on kaunista ja miellyttää heteromiestä. Tämä naisten olisi hyvä muistaa.
Vielä 90-luvulla naisihanne näytti naiselta, toivottavasti tulevaisuudessa palataan siihen.
Naisten aggressiot heräävät kun joku nainen kertoo saaneensa positiivista huomiota miehiltä.
Miksi te naiset silti otatte täytteitä huuliin vaikka tämäkin todistaa että luonnonkauneus kiinnostaa?
Mulle jopa mun eksät ovat (aikoinaan) sanoneet, etteivät ikinä olisi uskaltaneet lähestyä mua itse ja että ajattelivat, etten voi olla sinkku.
Onko ap sitten niin vaatimattoman näköinen, että mikä tahansa mies uskaltaa lähestyä? En tiedä.
Mä en joka tapauksessa haluaisi, että kuka tahansa tavis lähestyisi ilman, että itse vilkuilen ensi.
Tampere on täynnä kelta- ja pinkkihiuksisia naisia. Pidän heidän tyylistään vaikka itse olen klassisesti pukeutuva. Mielestäni näkyvästi itseään laittavissa on jotakin hienoa ja kaunista!
Luulen että oma pukeutumiseni lähtee mieheni mieltymyksistä, niin ankeaa kuin se onkin. Tuntuu, että on miehen ja omankin työn takia pakko olla hillitty, mutta sisäinen minä haluaisi jättää hiukset luonnonkiharalle ja jonkun värikkään, ihanan lyhyen mekon päälle. Silti en tee niin edes kesälomalla vaikka voisin.
Näen näkyvästi pukeutuvien kantavan viestiä meille kaikille ♥️
Kysyin kerran tällaiselta mieheltä, miksi on tuota mieltä. Hän kommentoi siten, että hän nuorena ihannoi kaikista näyttävimpiä naisia, mutta elämänkokemuksen myötä maku on vaihtunut aidompiin ja luonnollisesti kauniisiin. Heitti myös, että haluaa tervejärkisen jälkipolven mitä lie tuolla tarkoittanut!
Huulitäytteet ovat mielestäni turhia. Eiköhän huulet sovi yleensä ihan hyvin kasvojen kokonaisuuteen.
Rintojen suurentaminenkin lienee monesti turhaa. Ikävää, että uskotellaan, että pienet rinnat ovat vääränlaiset. Oikeasti vaikutelma voi olla tyttömäinen ja suloinen. Täysin päinvastaisella tavalla kaunis kuin tyrkyttävästi esillä olevat silikonirinnat.
Vierailija kirjoitti:
mulla ei ole mitään tekojuttuja (=kynnet, hiukset, tissit, kulmat you name it), ei ole koskaan ollutkaan, eikä yksikään mies ole koskaan kehunut. Meikkaankin vähän ja naama täysi pisamia mitä en saa millään piiloon. mahdat olla super kaunis noin muuten sitten. t. kade
Näin vanhempana äijänä vastaan:
Usein ihailen tällaisia naisia. Ei tarvitse jäädä tuijottamaan tai mennä kehumaan.(Saati sitten, kuinka epämiellyttävältä tuo tuntuisi). Totean vain mielessäni, että "laittamattomanakin" nainen on kaunis.
Kyllä teidät on huomioitu
Naapurintyttömäinenkin nainen voi olla kaunis! Jotkut tälläytyjät eivät näytä meikin alta miltään. Ehkäpä miehet arvostavat sitä, ettet käytä tolkuttomasti aikaa huomion kerjäämiseen laittautumalla.
T. toinen naapurin tyttö, joka saa huomiota osakseen
Olen vähän samassa tilanteessa kuin ap. En käytä edes meikkivoidetta kuin joskus yksittäisten finnien peittämiseen, ja saan silti huomiota. Luulen että liittyy siihen, että kun miehet saavat ikää, alkavat arvostaa muutakin kuin täydellistä ulkoista kauneutta. Sopivan kaunis nainen, joka vaikuttaa mukavalta, on monista miehistä kiinnostava.
Miehet arvostavat suloisuutta ja luonnollisuutta?
Mukavaa:3