Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen naapurintyttömäinen nainen, miehiltä saatu huomio hämmentää..

Vierailija
08.07.2020 |

Tuntemattomat miehet tulevat toistuvasti kehumaan, että mahtavaa kun vielä on olemassa naisia jotka eivät ota mitään lisäkkeitä itseensä ja ovat luonnonkauniita.. Olen hämilläni kun näitä kommentteja on tullut paljon lyhyen ajan sisään.. Onko tosiaan niin että olemme katoava luonnonvara?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tuntemattomat miehet tulevat toistuvasti kehumaan..." hyvä trolli, ihan kuin suomessa yksikään mies (tai nainenkaan) menisi juttelemaan tuntemattomille heidän ulkonäöstään. :D

Vierailija
2/35 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tuntemattomat miehet tulevat toistuvasti kehumaan..." hyvä trolli, ihan kuin suomessa yksikään mies (tai nainenkaan) menisi juttelemaan tuntemattomille heidän ulkonäöstään. :D

En ole trolli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä te olette. Minä katselen vain niitä ihan 100% luomunaisia. Ne on aitoja ja ihania. <3

M36

Vierailija
4/35 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap uli tekee väsymätöntä käännytystyötään palstalla, jotta naiset muuttuisivat hänen mielensä mukaiseksi.

Vierailija
5/35 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ei ole mitään tekojuttuja (=kynnet, hiukset, tissit, kulmat you name it), ei ole koskaan ollutkaan, eikä yksikään mies ole koskaan kehunut. Meikkaankin vähän ja naama täysi pisamia mitä en saa millään piiloon. mahdat olla super kaunis noin muuten sitten. t. kade

Vierailija
6/35 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap uli tekee väsymätöntä käännytystyötään palstalla, jotta naiset muuttuisivat hänen mielensä mukaiseksi.

Olen nainen enkä trolli. Miehet ovat lähestyneet kehujen merkeissä kahviloissa, terassilla ja harrastuksissa.

Vierailija
7/35 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh just. Mä nään kyllä enemmän juuri niitä naisia joilla ei ole mitään lisäkkeitä tai täytteitä. Missähän maailmassa mahdat asua?

Vierailija
8/35 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoh just. Mä nään kyllä enemmän juuri niitä naisia joilla ei ole mitään lisäkkeitä tai täytteitä. Missähän maailmassa mahdat asua?

Päijät-Häme

Vierailija
9/35 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho vau!!!! Toistuvasti? Me muut ollaan nyt tosi kateellisia erikoisen luonnonkauniille ap:lle :(((

Vierailija
10/35 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On minua tullut tuntemattomat kehumaan, mutta ei Suomessa nyt ketään päivittäin ehkä ap asuu ulkomailla

Vierailija
11/35 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho vau!!!! Toistuvasti? Me muut ollaan nyt tosi kateellisia erikoisen luonnonkauniille ap:lle :(((

Tästä ketjusta loistaa naisten kateus luonnonkauniita naisia kohtaan.

M36

Vierailija
12/35 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kouvolatukat viuhuu kun näppäimistöt sauhuu...

Vierailija
13/35 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen luonnollinen, ihan nätti ja hoikka nainen, eikä kyllä ole miehiä jonossa ylistämässä :D Vähemmän vientiä minulla on kuin niillä ystävilläni, jotka meikkaavat voimakkaasti ja käyttävät esim pidennyksiä ja tekokynsiä. Kovin miehet kuuluttavat jutuissaan naturellin naisen perään, mutta teot kertovat toista. Tämä toki siis vain minun kokemukseni, ei mikään yleinen totuus.

Vierailija
14/35 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäköhän ne miehet tietäisi, oletko ottanut esim maltilliset silikonitäytteet?

Voi tsiisus.

Vierailija
15/35 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä ketjusta loistaa naisten kateus luonnonkauniita naisia kohtaan.

M36

Kuka ei olisi kateellinen luonnonkauniille naisille? Kyllähän miehetkin aina vinkuvat täällä niistä jykeväleukaisista alfamiehistä joiksi he eivät voi ikinä muuttua.

Vierailija
16/35 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olisi pelottavaa jos jatkuvasti random äijät tulisivat kehumaan. Miettisin että mikä hemmetin läppä tää oikein on. Silloin tällöin tuntemattomat miehet ovat minulle tulleet juttelemaan, mutta aina ovat taidokkaasti kiertäneet ulkonäköön liittyvät asiat ja heittäneet jotain "vaikutat kiinnostavalta"-tyyppistä ympäripyöreää.

Vierailija
17/35 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoista. Itsekin laittaudun kevyesti ja vailla lisäkkeitä, eikä ne miehet, jotka lähestyvät, sano mitään luonnonkauneudesta. Ihan kauniiksi ja hyvännäköiseksi ja tyylikkääksi vain sanovat, lisäksi epäillään ulkkariksi. Sulla on varmaan jokin erityinen tyyli, joka huokuu eloveenaa. Tai sitten siellä Päijät-Hämeessä on omanlaistaan porukkaa.

Vierailija
18/35 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten on vaikea ottaa vastaan se jos jotain muuta kehutaan kauniiksi. Tästä sen taas näkee.

Vierailija
19/35 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaltaisesi naiset ovat kärkikastia. Alfanaisia.

Vierailija
20/35 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo varmasti mukavalta tuntuu, onnea siitä. Minua ei tulla kehumaan kuin korkeintaan kovassa kännissä taka-ajatusten kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi