Siis joo sanoin miehelle etten ole mikään malli ja hän
Nauroi. En tasan laita enää kuvia itsestäni hänelle. Tulipahan selvyys mitä ajattelee musta.
Kommentit (9)
Mille miehelle? No mutta ei kannata koskaan vähätellä itseään, etenkään joillekin treffimiehille.
Vierailija kirjoitti:
Mille miehelle? No mutta ei kannata koskaan vähätellä itseään, etenkään joillekin treffimiehille.
Ai, olen todennut treffinaisille etten sitten ole viime vuoden mr Finland tai Hunks, enkä edes viimevuosikymmenen. Oman taloyhtiön tavoitelluin poikamies kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannatakkaan, miehet osaavat tuon naisten vähättelyn taidon loistavasti, älä itse lisää kuormaasi.
Ap on ongelmallinen. Raskas ihminen.
Miehenkö olisi pitänyt sanoa, että ainakin olet missin tai mallin näköinen? Eli valehdella?
Toisaalta monet mallit on aika friikin näköisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, olen todennut treffinaisille etten sitten ole viime vuoden mr Finland tai Hunks, enkä edes viimevuosikymmenen. Oman taloyhtiön tavoitelluin poikamies kuitenkin.
Asut paritalossa? Toisessa päässä asuu aviopari?
Ap ei taida saada ihmissuhdetta aikaan ikinä.