HÄIRIKKÖ keskustelupalstalla !
onko ollut inhottavia tyyppejä tai häiriköitä sivustolla ?
Kommentit (86)
Joo minäkin olen huomannut. En ikinä edes vasta sille. Kivastinse ärsyynty yksikseen.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 12:35"]
Joo minäkin olen huomannut. En ikinä edes vasta sille. Kivastinse ärsyynty yksikseen.
[/quote]
Voi ei sehän on meijjän Jamo! Ihan mahotonta!
[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 12:49"]
[/quote]
[/quote]
uij ja sinä meidän pallo!
Kannattaa muistaa tämä keskustelu.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2013 klo 20:12"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2013 klo 20:05"]
huomio kaikki. Vauva.fi sivustolla pyörii eräs henkilö joka vahtii tätä keskustelupalstaa päivittäin ja on todennäköisesti työtön kun valvoo ja kommentoi moneen keskusteluun ärsyttäkseen kirjoittajia. Hänellä tavoitteena on se että kertojan juttu olisi mukamas joku provo ja vääristää asioita, hän esittää monta eri henkilöä. Samalla yrittää pilata oikeita asiallisia asioita. Hamittavaa tuollainen häirikkö liikkeenteessä. Asian ydin ei sinäänsä kiinnostaa häirikköä mutta väittelee vastaan tahallaan. Lukekaa tämä palsta huomaatte hän tuli äkkiä tähänkin palstaan. Jatkossa jos joku väittelee vastaan tai yrittää pilata teidän keksutelua tiedätte ketä on kyseessä häntä kutsutaan KOEKANIKSI :) kiitos ja toivottavasti tämä auttoi monia. Ps. Häirikkö Koekani vastaa tosi nopeasti palstalla !
[/quote]
onko tää joku pila, vai mistä on kyse
[/quote]
vakkarihäirikkö kaikilla palstoilla1
[quote author="Vierailija" time="04.05.2013 klo 02:08"]
[/quote]
On yksi tietty.
Jep! Minäkin olen huomannut tämän tyypin. Väittäisin kirjoitustyylin perusteella että hän on nuori mies vihaa täynnä. Outo homma että riittää aika moiseen.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2013 klo 19:31"] [quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 20:18"]
Joo, se surullinen ihmisraunio joka jauhaa 22-vuotiaan ja 34-vuotiaan suhteesta on ärsyttävä häirikkö.
Mua huolettaa myös PM, hänestä ei ole kuulunut mitään pitkään aikaan?
[/quote] Tuon tylyttämisen olen minäkin huomannut. Olenkin nimennyt hänet Tylyttäjäksi. Mutta mistä tulee nimitys MP?[/quote]
Meinaatteko että se on tuo samainen henkilö kaiken takana joka käyttää nimimerkkiä
M-P
Nyt näyttäisi kiusaavan vegaaneja
[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 19:16"]
Kyseinen häirikkö on taas sivustoilla arggggg...
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 07:26"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2013 klo 02:26"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2013 klo 02:08"]
[/quote]
Sinähän täällä aina turhia aloituksia tehtailet. Älä ole ylenpalttisen huomionkipeä. Tosin kyllä sun häiriköintikin voisi pikkuhiljaa loppua.
[/quote]
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 20:46"]
joo täällä on eräs henkilö joka on tosi nopea ja ehtii vastata moneen ketjuun ja aina on negatiivinen. Kyseinen henkilö myös esittää useita ihmisiä sekä tekee samoista otsikoista "uusia otsikoita" Minä tunnistan tämän henkilön. Olen itse it alalla ja teen koneella paljon töitä, vietän aikaani myös täällä paljon niin huomaan hänen juttuja. En ole pahemmin sekaantunut siihen paitsi nyt. Henkilö on myös rasisti.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 10:17"]
Jos on, niin tiedän minäkin mistä hommasta se on jäänyt työttömäksi. Heh heh!
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2013 klo 20:05"]
huomio kaikki. Vauva.fi sivustolla pyörii eräs henkilö joka vahtii tätä keskustelupalstaa päivittäin ja on todennäköisesti työtön kun valvoo ja kommentoi moneen keskusteluun ärsyttäkseen kirjoittajia. Hänellä tavoitteena on se että kertojan juttu olisi mukamas joku provo ja vääristää asioita, hän esittää monta eri henkilöä. Samalla yrittää pilata oikeita asiallisia asioita. Hamittavaa tuollainen häirikkö liikkeenteessä. Asian ydin ei sinäänsä kiinnostaa häirikköä mutta väittelee vastaan tahallaan. Lukekaa tämä palsta huomaatte hän tuli äkkiä tähänkin palstaan. Jatkossa jos joku väittelee vastaan tai yrittää pilata teidän keksutelua tiedätte ketä on kyseessä häntä kutsutaan KOEKANIKSI :) kiitos ja toivottavasti tämä auttoi monia. Ps. Häirikkö Koekani vastaa tosi nopeasti palstalla !
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 21:52"]
[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 21:25"]
[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 21:10"]
noh ihmettelen härikköjen tapaa koska eivät ne mitään lapsiakaan ole. Eikä ne ärsyttäviä ole vaan ihmetyttää eivätkö käy töissä? Ovatko ylipainoisia ja näin purkaavat vihaansa, ovatko masentuneita? Jotain päässä ei ole kunnossa kun ovat tosi vihamielisiä ja aina ovat valmiita änkemään itseään johonkin. Minua on kasvatettu hyviin tapoihin en käsitä miten joku voi olla niin huonosti kasvatettu sorry siis niin ämykääpiö eli yrittää rumentaa palstaa ja tekee itsestä tosi halpaa. Menisi sen sijaan tekemään jotain muutoksia oman elämään tai kävisi terapiassa. Mun puolesta saa jatkaa, voimme nauraa heille lisää.
[/quote]
Sitä ei voi tietää miksi häiriköivät. Jokaisella on siihen oma syynsä. Osa mielenterveystapauksia, osa mielestään oikealla asialla jotakin julistamassa ja osa huvin vuoksi häiriköimässä vähän niinkuin lapset sohimassa kepillä muurahaispesää. Häiriköiden analysoinnista ei ole apua siksi, että palstan kautta tilannetta eivät muut kirjoittajat voi korjata. Lääkitystä ei saa kohdalleen eikä luonnevikaa korjattua palstan välityksellä. Liikenteessä eikä kadullakaan ei toisten vikojen korjaaminen onnistu. Eihän se onnistu edes parisuhteessa.
Häiriköinti jatkuisi edelleen vaikka tietäisit, että kyseessä on skitsofrenian vuoksi sairaseläkkeelle jäänyt koulun vahtimestari Raahesta. Häirikkö voi jopa itse vuotaa palstalle vihjeitä tehdäkseen itsestään mielenkiintoisemman. Sitten kaikki palstan pikkusherlokit lähtevät vihjeiden perässä liikkeelle ja taas häirikköä palkitaan huomiolla. Vihjeet ovat tietenkin perättömiä ja häirikkö kovaan ääneen kiistää ne, jolloin sherlokit luulevat olevansa jäljillä.
Peliä voi pelata vuosien ajan useammalla samanaikaisella sivupersoonalla. Suomi24:n puolella on jo 10 vuotta häiriköineitä ja edelleen jatkavia tapauksia, jotka tunnistaa tyylistä. Ainoa toimiva tapa puuttua häiriköintiin on ollut pahimman roskan poistattaminen ja muun jättäminen huomioitta. Jos huomauttelette niin huomautelkaa niille, jotka lähtevät häirikön kanssa kiistelemään.
[/quote]
hyvin sanottu ja olet fiksu. Skitsofrenian henkilöhän tässä voi olla kyseessä. Ja hän aina saa enemmän nauintoa hetkeä jos hänelle vastaa:) niitä olisi kiva blokata vaan koska ne on turhia ihmisiä ja haluavat huomiota aika säälittävä leikkiä.
[/quote]
Ei kyllä mitenkään sovi skitsofrenian oireisiin tuollainen nettihäiriköinti. Salaliittoteoriat netissä vainoavista häiriköistä sen sijaan kyllä :D
[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 12:55"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ei ei ei, minä olen uskovainen ihminen enkä mikään pallo! Ohjenuorani on: kohtuus kaikessa, etenkin seksissä. Seksiä saa olla vain vain kristityssä samaa sukupuolta olevien henkilöiden avioliitossa vihkimisen jälkeen perineisesti mies päällä ja peiton alla silloin, kun miehelle sopii. Niin ja ehkäisylle, maahanmuutolle ja pakkoruotsille ehdoton ei!
[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 13:02"]
[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 12:55"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ei ei ei, minä olen uskovainen ihminen enkä mikään pallo! Ohjenuorani on: kohtuus kaikessa, etenkin seksissä. Seksiä saa olla vain vain kristityssä samaa sukupuolta olevien henkilöiden avioliitossa vihkimisen jälkeen perineisesti mies päällä ja peiton alla silloin, kun miehelle sopii. Niin ja ehkäisylle, maahanmuutolle ja pakkoruotsille ehdoton ei!
[/quote]
kun miehelle sopii? Sul on niin pien mulkku että et voi tyydyttää ketään kaiken lisäksi ne sun roikkuvat pallit. Suksi vit... ei sussa ole pointtia haha uskovainen jeesus sekopää nee kirkkoon takas ja näe enkeleitä leijonia ja omenia hahah!
[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 21:53"]
Minä saan ihmiset suuttumaan aina. Kirjoitan vaikka että kaunis ilma tänään, niin saan kiukkuisia vastaväitteitä. En tiedä mistä se johtuu, kaipa olen jotenkin äksy jutuissani.
[/quote]
no ääh monikko muodossa? Siis se ketä laittaa ne vastaväitteet on yleensä YKSI HÄIRIINTYNYT henkilö joka vaan esittää useita henkilöitä ja hän on sairas siis henkisesti ja fyysisesti:) niin katkera kaikesta. Älä ihmettele jos jatkossa tämä jatkuu koska hän seuraa yötpäivät palstaa ja kommentoi katkerana kaikkeen. Älä edes vastaa sille luuserille.