Mihin Tuomas Enbuske on hävinnyt?
Vielä hetki sitten oli julkista kosintaa sun muuta. Mitä sitten tapahtui?
Kommentit (47)
Katosi kuin tuhka tuuleen. Omituista.
Hävisi kuin maan nielemänä. Outoa.
Ei vastaa enää watsapissakaan. Mihin lie kadonnu.
Onko 48h jo mennyt? Voiko jo tehdä katoamisilmoituksen?
Osti osuuden tuosta babler yhtiöstä että voisi tehdä freelansermediatyötä.
Niillä on ainakin jotain blogeja, striimejä yms. Ku viimeksi tutkin jäbän taustan ku joku ihmetteli minne oli kadonnu saadessaan fudut.
Kyllä kai se jo aikaisemmin kertoi haavoittuvaisuuksistaan. Ei ihme, jos toipuu erostaan ihan omaan tahtiinsa.
Tuomas lupasi kolumnissaan:
"Siksipä teen Salli sinulle vielä törkeämmän tempun. Kosin sinua tässä. Tuletko vaimokseni? Enkä halua avioehtoa, sillä erossamme sukunne mökki jää minulle. Ja itse siirsin eilen sijoitukseni Luxemburgiin. Jos et suostu, alan tehtailla sinusta perättömiä lastensuojeluilmoituksia ja vuodan nakukuvasi nettiin."
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/5065c4ed-1736-4853-ac81-e20bb3556f18
Missäs ne Sallin nakukuvat oikein on?
Lopputulos on tärkein. Älkää manatko sitä takaisin.
Tuota miestä en ole kyllä yhtään kaivannut minnekään esille.
Sen jälkeen ei ole kuulunut mitään, kun tämä missityttöystävä Eveliina Tikka syytti jostain pahoinpitelystä? Mikä lie perheriita heillä oli?
Tuollahan tuo seisoo nurkassa häpeämässä.
Luulen, että on huonossa kunnossa. Muutoin ei malta pysyä julkisuudesta pois! Rasittava, ylimielinen räkättäjä...
Täytyy myöntää, että on tosi outoa koska tyyppi oli ennen joka paikassa ja twiittasi ahkerasti. Nyt viimeisin päivitys Twitteriin on helmikuulta ja Instagram tyhjentynyt. Kolumneja ei myöskään tule enää.
Ei sillä että erityisesti häntä medioihin tai someen kaipaisin takaisin. Mielestäni on vain outoa näin radikaali muutos julkkiksen käytöksessä. Uteliaisuus herää.
Tämän Eveliina Tikka- kohun jälkeen Enbuske on ollut maan nielemä. Onkohan jotain muutakin kohua tulossa kun Tuomas tuntuu piilottelevan julkisuudelta. Toivon hänelle silti hyvää, en tiedä onko tämä pahoinpitely-kohu edes loppupeleissä totta.
Ilmeisesti riittävän kauas.