Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Äitiysjuhlamekkoa vailla

31.07.2008 |

Eli kuukauden päästä pitäisi häihin mennä ja vatsa silloin tod näk jo melko pömppö :0). Joku kaunis juhlava mekko pitäisi saada. Olisiko kellään käytettyä HYVÄKUNTOISTA tai vinkkiä nettikaupasta tai ihan oikeasta kaupasta josta voisi mekon löytää. Kertakäyttömekko siitä tod näk tulee joten ei ihan montaa sataa viitsisi uhrata.

Mutta käytettynäkin ostan jos jollain olisi myydä!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

moro.

mä löysin itselleni tosi siistin trikoisen mekon h&M:stä ihan normaalipuolelta. Siinä kun oli rinnanalla kiristys niin munkin iso maha sopii siihen hienosti (rv35+). Ja koruilla saa juhlavuutta. (Kengät onkin sitten ongelma kun jalat turpoaa näin kesäkelillä)

Eli kannattaa tsekata ihan normivaatepuolikin, nyt kun vielä on tarjolla noita empire-linjaisia. Ja trikoo on hyvä materiaali, kun se venyy. Kuukaudessa kun maha saattaa kasvaa aikalailla.

Vierailija
2/9 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli pari viikkoa sitten sama ongelma. Lähimpään kaupunkiin on matkaa n.20km, eikä sielläkään ole ainuttakaan liikettä, jossa myytäisiin mammavaatteita. Niinpä kiersin kaikki marketit ja muut pienemmät vaateliikkeet, ja sattumalta löysin seppälästä hihattoman polvimittaisen mekon, jossa rinnan alla satiininauha ja vieläpä vatsan päältä sievästi rusetilla. Oli siis mielestäni täysin äitiysmallinen, vaikka ei liikkeessä mammavaatteita ollutkaan. Onnekseni se oli vieläpä 70% alennuksessa, joten maksoin siitä kympin! Eli ei harmita, vaikka jäisi tuolle yhdelle käyttökerralle, mutta mieluusti sen toistekin päälleni puen, jos vaan juhlia tiedossa. Ikävä kyllä, en malta tästä luopua.. Lainata voisin, jos lähellä asut (satakunta, ja mekko kokoa 40). ;)

Mutta siis pointti oli, että voit löytää mekon muualtakin kuin mammaosastolta!

Minnikki rv 16+2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei mekkoa ole, mutta mamaliciouksen toppi ja hame on ylimääräsenä, koko on L. Itse olen normaalisti M-kokoinen ja aika sopivat oli.

Vierailija
4/9 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä monennellako viikolla olet, mutta nyt on ollut tosi paljon muodissa mekkoja, jotka ovat rinnan alta poikki ja siitä alaspäin kellotettuja-nämä mallit sopivat hyvin raskaana oleville. Itse löysin Vero Modasta tuollaisen mekon, tosin viikkoja mulla vasta 15 mutta siinä olisi tilaa isommallekin mekolle. Menen itse myös naimisiin rv 19 ja malliksi tulee samanlainen rinnan alta poikki ja siinä kulkee vyö.

Vierailija
5/9 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mallistosta löysin mamalicioius juhlamekon joka oli mustavalkoinen ja mielestäni ihan sievä. HIntaa sillä oli noin 65 euroa, joten jos pääset liikkeessä käymään niin kannattaa vilkaista.

Vierailija
6/9 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sieltä löytyy muutama mielestäni erittäin nätti mekko, ja tuo sama mamalicious mallisto myöskin....

muutamassa päivässä saa postitse kotiin tai sitten esim. kampin kauppakeskuksesta löytyy heidän liike, jos siis oot pk-seudulta....

Vierailija
7/9 |
01.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen huomenna menossa häihin ja löysin Veromodasta aivan ihanan mekon. Olen nyt rv 21.

Se on polvipitkä, olkaimeton(olkaimet mukana jos haluaa laittaa), rintojen alta menee silkkinen "vyö" joka solmitaan rusetille selästä ja helmassa on kevyt tylli joten istuu todella kauniisti. Väreinä oli musta,vihreä ja beeshi. Itse valitsin mustan niin on sitten käyttökelpoinen muulloinkin. Itse olen aina ollut kokoa m ja vaikka nyt olenkin raskauden myötä levinnyt masusta ja pepusta niin silti tuo m-koko sopi oikein hyvin. Muitakin kauniita mekkoja siellä liikkeessä toki oli ja mielestäni huokeaan hintaan. Tämä mekko jonka ostin oli 49,95€...

Onnea etsimiseen!

Vierailija
8/9 |
01.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin jo MInnikille vastailin, mutta sivusto meni taas just lähettämisvaiheessa epäkuntoon ja viesti hävisi :0/

Eli satakunnasta olen (Olemme vissiin Minnikki ainoat satKs:ssa tammikuussa synnyttävät, hih... Saadaan oikeen luksus hoitoa!)

Koko on M/L tai 40 riippuu vaatteesta. Viikkoja tuolloin häissä olisi n 20.

Kiitos kaikille vinkeistä taidan ensiviikolla tehdä joku päivä katselukierroksen noista taviskaupoista josko sieltä tarttuis joku mekko matkaan. Ja olisi kyllä hyvä homma koska sitä vois sitten myöhemminkin hyödyntää :0).

Kiittäen Penelope

Vierailija
9/9 |
01.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosiaan, en ole kyllä törmännyt lisäksesi keneenkään muuhun, joka synnyttäisi tammikuussa SatKs:ssa (edes tällä palstalla, jossa kuvittelisin olevan ympäri Suomea porukkaa, vai eivätkö edes itse Porilaiset lisäänny tammikuussa?), joten ei pitäisi olla ruuhkaa synnärillä. ;)