Suosittele kampaajaa Oulusta
Erityisesti pitkähiuksiset, kertokaa suosikkikampaajanne!
Kommentit (48)
Tykkään Millefoliumista, mutta ensisijaisesti siksi, että heillä on näppärä nettiajanvaraus. Kampaajalle pääsee juuri silloin kun haluaa, lyhyelläkin varoitusajalla.
No minä en ole positiivisia kokemuksia saanut Oulun kampaamoista muualta kuin tuolta SoulWomanista :) Pahiten olen pettynyt siinä Finnkinon vieressä toimineessa öky-kampaamossa (nykyään taitaa olla Postiaukiolla), vaikka sitä paikkaa on monet kaverini kehuneet.
Virhon kanssa ei ilmeisesti voi mennä vikaan, tosin itse en ole siellä käynyt.
Kenelläkään kokemuksia City Salongista???
Place Divaa suosittelen, kokemukseni mukaan kaikki kampaajat siellä osaavat työnsä (niin leikkaus kuin värjäys).
Salon Virhosta on myös hyviä kokemuksia ja ovat tarkkoja työn laadusta, mutta itselleni se on liian hintava paikka.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 11:55"]
Kenelläkään kokemuksia City Salongista???
[/quote]
Kävin muutaman vuoden ajan City Salongissa, aina samalla henkilöllä. Aina ihana jälki, mukava tunnelma ja hintataso ok. Sitten kävin Myllyojalla TS-tiimillä, nykyään sitten Alppilassa Evitassa. Mallinmuutosleikkuu on max. 35€. En ole siellä vielä väriä ottanut, mutta leikkuuseen olen ollut todella tyytyväinen.
wellhottaret keskustassa on hyvä. yllättävän halvat hinnat tasoon nähden varsinkin pitkissä hiuksissa
tuccabaja
itsellä pitkät ja paksut hiukset ja ovat noissa osanneet leikata+värjätä hyvin
Minullakin pitkät ja paksut hiukset, Tuccabajaan (Emma-niminen kampaaja) olen ollut tyytyväinen. Sieltä saa sitä, mitä tilaakin eli hiuksista ei lyhennetä 20 cm jos parin sentin tasoituksesta ollut puhe. Uskallan suositella muillekin!
[quote author="Vierailija" time="03.05.2013 klo 13:16"]
Place Diva, Stockmannin yläkerta.
[/quote]Ennen tämä, mutta luopuivat opiskelija-alennuksesta. :(
Nioras, ehdottomasti! On vaan aika suosittu, joten kannattaa varata ajoissa.
Aika pitkät hiukset alkaa ap:lla olla, jos on yli vuoden jo odotellut kampaamovinkkejä...
minä suosin kampaamoita, joiden ikkunassa on hinnastot, se kertoo kampaamon suoraselkäisisyydestä, haiskahtaa kähminnältä, jos hintoja ei hintoja oo esillä vaan niitä pitäis mennä kerjäämää tiskille.kuluttaja-asiamiehelle ois töitä tommosissa paikoissa vaikka netissä onkin monella hinnat ehkä "päivitettynä" tai sitten sivuja ei oo koskaaan päivitetty, kun ne joskus vuonna yks ja kaks on joku sukulaisnörtti tekassu.
Nioras. Soulwomanin entiset työntekijät pistivät pystyyn oman liikkeen. Tosi hyvä paikka!
Soul woman ja lähes kuka vaan sieltä. Tyyris mutta hintansa väärti pitkähiuksiselle. Mieletöb palvelu.