Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Katsokaa linkin toinen kuva, jossa naisella on viikset ja kainalokarvat. Tekisittekö samoin?

Vierailija
07.07.2020 |

Jättäisittekö ajamatta tuolla tavalla? Tai en tiedä, miten monelle tuollaisia viiksiä tulisi, mutta ideana, uskaltaisitteko näyttäytyä julkisesti tuolla tavalla?
https://www.iltalehti.fi/keho/a/3dc413fc-b9d7-48d4-9c29-f77097c377e6

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään tekis

Vierailija
2/8 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ajelisin kyllä karvat, jos olisin ihmisten ilmoilla. Mutta jokainen tyylillään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kainalokarvat vielä pystyisin kantamaan mutta viiksiä en missään tapauksessa. Muistan vieläkin, kun liki 30 vuotta sitten näin naisen, jolla oli kunnon viikset, noin kaksinkertaiset kuvan naiseen verrattuna...

Vierailija
4/8 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
5/8 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kainalokarvat rehottaa, parran ajoin pari päivää sitten joten on näkyvä sänki. Sääriä ei ole ajettu ties koska. Aika kade noista viiksistä. Mulla ei kasva viikset ihan noin hyvin.

Vierailija
6/8 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kainalokarvat rehottaa, parran ajoin pari päivää sitten joten on näkyvä sänki. Sääriä ei ole ajettu ties koska. Aika kade noista viiksistä. Mulla ei kasva viikset ihan noin hyvin.

Oletko siis mies?

Vierailija
7/8 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta nuo viikset on ihan älyttömän söpöt. On jännä, miten kaikki karvat naisella on kuitenkin ihan erinäköiset kuin miehen vastaavat. Ei tarvitse yhtään pelätä näyttävänsä miehekkäältä, koska ne karvat ei yksinkertaisesti ole yhtään miehekkäät.

Jos olisin noin nuori ja nätti ja minulle kasvaisi noin söpöt viikset, voisin hyvinkin antaa niiden olla.

Vierailija
8/8 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen blondi, niin ei ole niin näkyvät. Näkyvät viikset ovat ehkä vähän liikaa. Ne näyttää rumalta miehelläkin.