Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä sinä hoikka ja kaunis olet muille kateellinen?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämänilosta ja ystävistä.. Oon aina ihaillut ja kadehtinut niitä valovoimaisia aurinkoisia ihmisiä jotka tekevät kaikkea sekopäistä suuren ystävälauman kanssa. Mulla on 2 lasta ja oon aina ollut kaikkien mielestä "järkevä" niin ja kaunis -.- Muutaman kuurin ansiosta nykyään hoikkakin mut oon myös hiljanen ja yksinäinen. Mitä enemmän ihmisiä ympärillä sitä huomaamattomammaksi epävarmemmaksi muutun haluisin uskaltaa antaa palaa ja erottua!

Vierailija
2/39 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämänilosta ja ystävistä.. Oon aina ihaillut ja kadehtinut niitä valovoimaisia aurinkoisia ihmisiä jotka tekevät kaikkea sekopäistä suuren ystävälauman kanssa. Mulla on 2 lasta ja oon aina ollut kaikkien mielestä "järkevä" niin ja kaunis -.- Muutaman kuurin ansiosta nykyään hoikkakin mut oon myös hiljanen ja yksinäinen. Mitä enemmän ihmisiä ympärillä sitä huomaamattomammaksi epävarmemmaksi muutun haluisin uskaltaa antaa palaa ja erottua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
4/39 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli sit 3 kertaa hups :D

Vierailija
5/39 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadehdin esim. osa-aikatyötä tekeviä käytettävissä olevasta vapaa-ajasta.

Vierailija
6/39 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2013 klo 10:30"]

[quote author="Vierailija" time="03.05.2013 klo 10:21"]

Silloin kun vielä olin hoikka ja kaunis, olin kateellinen muiden ihmisten parisuhteista, jotka tuntuivat aina jotenkin onnellisemmilta kuin omani.

Olen edelleen kateellinen muiden parisuhteista, vaikka olen  vähemmän hoikka ja kaunis kuin silloin, eikä parisuhteeni ole edes se sama kuin silloin nuorena. Edelleen kuitenkin muut vaikuttavat onnellisemmilta omissa suhteissaan, niin hoikat ja kauniit kuin paksut ja arkipäiväisen näköisetkin.

[/quote]

Joo, mäkin olen kateellinen myös muiden parisuhteista. Melkein unohdin. Taidan olla terapian tarpeessa :(

t. kateellinen nelonen

[/quote]

Onko niillä ihmisillä sitten monta parisuhdetta kun puhutte monikossa? Mä olisin kateellinen vain ihmisten parisuhteesta.

Vierailija
7/39 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2013 klo 11:39"]

Silloin kun vielä olin hoikka ja kaunis, olin kateellinen muiden ihmisten parisuhteista, jotka tuntuivat aina jotenkin onnellisemmilta kuin omani.

Olen edelleen kateellinen muiden parisuhteista, vaikka olen  vähemmän hoikka ja kaunis kuin silloin, eikä parisuhteeni ole edes se sama kuin silloin nuorena. Edelleen kuitenkin muut vaikuttavat onnellisemmilta omissa suhteissaan, niin hoikat ja kauniit kuin paksut ja arkipäiväisen näköisetkin.

[/quote]

Joo, mäkin olen kateellinen myös muiden parisuhteista. Melkein unohdin. Taidan olla terapian tarpeessa :(

t. kateellinen nelonen

[/quote]

Onko niillä ihmisillä sitten monta parisuhdetta kun puhutte monikossa? Mä olisin kateellinen vain ihmisten parisuhteesta.

[/quote]

Onko suomi äidinkielesi? Muiden ihmisten parisuhteista vs. muiden ihmisten parisuhteesta? Ihmiset on monikossa joten parisuhteetkin tulevat monikkoon. Voitaisiin kyllä sanoa toisen ihmisen parisuhde.

Vierailija
8/39 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2013 klo 11:46"]

[/quote]

t. kateellinen nelonen

[/quote]

[/quote]

Onko suomi äidinkielesi? Muiden ihmisten parisuhteista vs. muiden ihmisten parisuhteesta? Ihmiset on monikossa joten parisuhteetkin tulevat monikkoon. Voitaisiin kyllä sanoa toisen ihmisen parisuhde.

[/quote]

Ei, suomi on isänkieleni siksi kysyinkin. Olen olettanut että jos ihmisellä on vaikka yksi pää niin sanotaan vaikka, että en halua muiden ihmisten pään sisään asumaan eikä muiden ihmisten päitten sisään. Toiaalta kyllä sanotaan, että muiden ihmisten päät kääntyivät.. En tosiaan tiedä.

Vierailija
9/39 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

t. kateellinen nelonen

[/quote]

[/quote]

Vitsi kun täällä onkin vitsinhauskoja pikkuneiti näsäviisaita, repskopsblaablaa. Tämäkin varmaan kuvailisi itseään tyypiksi jolla on hyvä huumorintaju.

Vierailija
10/39 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sujuvasti onnistunut olemaan kateellinen samalle ihmiselle useammista parisuhteista, siis vaikka kaikki ennen tätä nykyistä ovat päättyneet eroon. Tunnen useita eronneita joilla tuntuu menevän aivan fantastisesti parisuhderintamalla, ja joiden exätkin tuntuivat olevan aika hyviä tyyppejä (ja näyttävät edelleen siltä, erot näyttävät sujuvan suorastaan kadehdittavan hyvässä hengessä).

En tiedä kertooko se enemmän siitä, miten hyvistä parisuhteista ihmiset kuitenkin eroavatkin, siitä miten kaikki ei ole sitä miltä näyttää, vai kateuden luonteesta yleensä: kateellinen voi olla sellaisistakin asioista joissa ei oikeasti ole kovin paljon kadehdittavaa.

t. se joka ensiksi sanoi olevansa kateellinen muiden parisuhteista

Vierailija
11/39 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2013 klo 11:52"]

[quote author="Vierailija" time="03.05.2013 klo 11:46"]

[/quote]

t. kateellinen nelonen

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ei, suomi on isänkieleni siksi kysyinkin. Olen olettanut että jos ihmisellä on vaikka yksi pää niin sanotaan vaikka, että en halua muiden ihmisten pään sisään asumaan eikä muiden ihmisten päitten sisään. Toiaalta kyllä sanotaan, että muiden ihmisten päät kääntyivät.. En tosiaan tiedä.

[/quote]

Mutta tuo onkin väärin sanottu, tuo muiden ihmisten pään sisälle. Puhekielessä näin kyllä ilmaistaan. Oikeammin olisi 'haluta toisen ihmisen pään sisälle', koska et voi asua yhtäaikaisesti monen ihmisen pään sisällä, edes kuvainnollisesti.'Me haluamme muiden ihmisten päiden sisälle asumaan', olisi taasen oikein.

Vierailija
12/39 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! Pohdin nimittäin tosiaan että miten tuollainen lause muodostetaan. Toisen ihmisen pään sisälle, OK. Mutta entä sitten se muiden ihmisten jälkeinen sana? Muiden ihmisten parisuhteesta vai parisuhteista?

t. Se helkkarin hyvän huumorintajun omaava kyselijä

Vierailija
13/39 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2013 klo 10:10"]

[quote author="Vierailija" time="03.05.2013 klo 09:52"]

En voi sanoa olevani kateellinen mistään. Olisihan se kiva jos vaikka osaisi laulaa hienosti tai olisi urheilullinen tai upporikas, mutta olen tyytyväinen omaan elämääni tällaisena.

[/quote]

Vaihtaisitko hoikan ja kauniin kroppasi lapseen jos tietäisit että kroppasi ei palautuisi ennalleen vaan jäisi esim vatsapussukkaa,raskausarpia ja riipparit?

Mitä ajattelet vartalon muuttumisesta raskaudessa ja synnytyksessä? Vai uskotko lujasti että kovalla työllä saat entisen vartalon takaisin?

[/quote]

Kuka urpo esitti tämän kysymyksen? Todella ala-arvoinen. Jos on lapsettomuushoitoja takana vuosi, niin sitä olisi valmis vaihtamaan ihan mitä vaan siihen lapseen! Vai ajattelitko että sen vuoksi käydään hoidoissa, jotta EI tulisi raskaaksi, jotta EI tulisi vatsapussukkaa??

Vierailija
14/39 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospu he on monesta ihmisestä niin eiköhän niitä parisuhteitakin oo monta kun on vähän haaremin makua jos kovin monta ihmistä on yhdessä parisuhteessa :o

Vierailija
15/39 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2013 klo 12:02"]

Kiitos! Pohdin nimittäin tosiaan että miten tuollainen lause muodostetaan. Toisen ihmisen pään sisälle, OK. Mutta entä sitten se muiden ihmisten jälkeinen sana? Muiden ihmisten parisuhteesta vai parisuhteista?

t. Se helkkarin hyvän huumorintajun omaava kyselijä

[/quote]

Muiden ihmisten parisuhteista. Toisen ihmisen parisuhteesta. Näin.

t. 4=12=19=23

Vierailija
16/39 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

muut, muiden on monikko. t. edellinen 

p.s. menipäs ohikseksi ja melkoiseksi jankkaamiseksi :)

Vierailija
17/39 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun oli laiha ja kaunis en ollut kateellinen kenellekään mistään, jostain syystä osasin jo silloin ajatella niin että jokaisella meistä on hyvät ja huonot puolemme.

Nyt en enää ole laiha enkä kaunis, vaan ikuinen jojo-laihduttaja ja minua raivostuttaa työkaveri, vanhempi rouva, joka on laiha. Luultavasti ainoa asia jossa minut voittaisi jos kilpasille ryhtyisimme.

Aina kun aloitan paremman elämän enkä syö kiloa karkkia päivässä ja toista pullaa kahvitunnilla jaksaa hän todeta ettet sinä nyt niin lihava ole tai kysyä kuinka paljon olet laihtunut, vaikka ei sinun tarvitsisi, totta helvetissä minun tarvitsisi laihtua, aamulla vaaka näytti 94,2kg , koskaan ei ole niin paljon näyttänyt. Samaa hän tekee kaikille työkavereille, yrittää sitten 60kg pudottaa kahta kiloa tai tälläinen läski 30kg. Ilmeisesti hänen täytyy olla jossain paras eli laihin työporukasta.

Vierailija
18/39 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävistä.

Olisi ihanaa, kun olisi läheisiä ystäviä, joiden kanssa tehdä kaikkea kivaa ja vaihtaa ajatuksia.

Vierailija
19/39 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kateellinen ihmisille, jotka ovat henkisesti terveempiä kuin minä, ja ovat toimintakykyisiä, voivat käydä töissä ja opiskella, joiden keskittymiskyky ja muisti toimivat normaalisti. Olen kateellinen ihmisille, jotka pystyvät ajamaan autoa, voivat luottaa aisteihinsa ja olla toisten ihmisten seurassa ylikuormittumatta kymmenessä minuutissa ja jotka eivät eksy jatkuvasti ja joilla ei ole syömishäiriötä. On vielä muutakin, mutta en jaksa kirjoittaa kaikkea. Aiheesta voisi kirjoittaa vaikka kokonaisen romaanin.

Vierailija
20/39 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellinen (jos tätä sanaa nyt voi käyttää) olen muiden henkisestä tasapainosta ja hyvästä itsetunnosta. Itse olen melkoisen rikki sisäisesti, vaikka yritänkin vetää odotusarvon mukaista "terveen ihmisen" roolia aina tarvittaessa. Käy vaikeammaksi kerta kerran jälkeen... :(

Ulkoisista ominaisuuksista kadehdin kauniita neniä, omaani en ole koskaan tuntenut omakseni vaan se on aivan liian iso ja ruma.

"Hoikkuuteni" salaisuus on myös jonkinlainen syömishäiriö, olen aika ajoin syömättä pitkiäkin jaksoja ja käytän laksatiiveja säännöllisen epäsäännöllisesti.

Kaikki ei aina ole sitä miltä näyttää. :(