Hei :) Vieläkö täällä on yhtä kuollutta?
Kommentit (41)
Muru petää itselleen uuden tulemisen joka kerta täysin samalla kaavalla -> kun päivällä palstalle ilmestyy vieno kysely tyyliin "mitäköhän murulle kuuluu", on se varma merkki siitä, että viimeistään seuraavana iltana Hän on täällä taas.
Tiedän siitä, että mä olen aika fiksu ja sivistynyt ihminen. Jos kirjoitan tänne mielipiteeni jostain asiasta, perustelen sen.
3
[quote author="Vierailija" time="02.05.2013 klo 22:17"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2013 klo 22:15"]
No joku just sua ainakin tänään kaipaili. Ihmetteli mihin oot hävinnyt ja mitä mahtaa kuulua. Joten mitä kuuluu?
[/quote]
Hmm, mistäs tiedät, kuka mä olen?
ap
[/quote]
En ole tuo vastaaja, mutta veikkaan, että maneereistasi.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2013 klo 22:20"]
Muru petää itselleen uuden tulemisen joka kerta täysin samalla kaavalla -> kun päivällä palstalle ilmestyy vieno kysely tyyliin "mitäköhän murulle kuuluu", on se varma merkki siitä, että viimeistään seuraavana iltana Hän on täällä taas.
[/quote]
Päätelmäsi voisi toimia paitsi että ei sittenkään. Joskus olen käynyt lueskelemassa täällä juttuja ja silmiini on sattunut vastaavanlainen kysely, enkä mä ole sinä päivänä tai viikkona/viikkoina kirjoittanut yhtään viestiä. En kysele itseni perään. Mä olen katsos täällä luonani ja tiedän kyllä, mitä mulle kuuluu.
ap
[quote author="Vierailija" time="02.05.2013 klo 22:21"]
Tiedän siitä, että mä olen aika fiksu ja sivistynyt ihminen. Jos kirjoitan tänne mielipiteeni jostain asiasta, perustelen sen.
3
[/quote]
Ok, hyväksytään.
ap
[quote author="Vierailija" time="02.05.2013 klo 22:30"]
No mitä sulle kuuluu?
[/quote]
Ihan ok kuuluu. Mä olen postittanut kotiin välttämättömiä kenkä- ja laukkuhankintojani ym. ja lähettänyt miehelle viestin, että nouda, mutta älä avaa. En halua järkyttää herkkää ihmistä :) Me ollaan oltu molemmat tosi kiireisiä viime viikot ja vähemmän yhteydessä, joten on melkein jännittävää mennä kotiin.
ap
Oi että muru on mukahauskalla tuulella tänään...
Etkö ole saabut tarpeekis huomiota taas muualla? Pakko tulla katsomaan josko nyt joku jaksaisi taas sinun juttujasi?
[quote author="Vierailija" time="02.05.2013 klo 22:39"]
Oi että muru on mukahauskalla tuulella tänään...
Etkö ole saabut tarpeekis huomiota taas muualla? Pakko tulla katsomaan josko nyt joku jaksaisi taas sinun juttujasi?
[/quote]
Joo, just näin. Ihanaa kultu, että sä vastasit mulle :) Mitä sulle kuuluu? Tuletko mun luokse viinibaarintyhjennysiltaan huomenna?
ap
Olet niin rasittava etti mieluummin viettäisin iltaa Tukiaisten kanssa.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2013 klo 22:45"]
Olet niin rasittava etti mieluummin viettäisin iltaa Tukiaisten kanssa.
[/quote]
No harmi. Olisit voinut löytää täältä miehen. Mutta sano terveisiä.
ap
Ai sinunko?
Hei ihan oikeasti, koomikon ura ei ainakaan ole sinua varten, pysy vaan siinä mitä osaat parhaiten eli valittele miten taas olet sählännyt ja miten mikään ei kuitenkaan johdu susta.
Huomenna vedätte lärvit sun kämpillä???
[quote author="Vierailija" time="02.05.2013 klo 22:51"]
Ai sinunko?
Hei ihan oikeasti, koomikon ura ei ainakaan ole sinua varten, pysy vaan siinä mitä osaat parhaiten eli valittele miten taas olet sählännyt ja miten mikään ei kuitenkaan johdu susta.
[/quote]
Mikä koomikon ura? Älä ota niin vakavasti, tulee ryppyjä otsaan. En mä ole sählännyt yhtään mitään, töitä paiskinut vain.
ap
[quote author="Vierailija" time="02.05.2013 klo 22:52"]
[/quote]
Jotain siihen suuntaan. Lupa on kyllä säännöstellä. Me ollaan työporukalla mun luona.
ap
[quote author="Vierailija" time="02.05.2013 klo 23:04"]
[/quote]
Jotain siihen suuntaan. Lupa on kyllä säännöstellä. Me ollaan työporukalla mun luona.
ap
[/quote]
Onko se hyvä idea? Tuleeko se mieskin? Tietääkö kihlattu?
Aaahhahahaaaa, niinpä, pitkästä aikaa tullaan tänne hymyillen ja kerjäten huomiota ja petaamaan huomista kriisiä varten kun meni juomaan liikaa ja sit se mies jäi yöks ja muru ei tiedä mitä tapahtui mutta epäilee että mies saattoi laittaa jotain murun paukkuun =D
[quote author="Vierailija" time="02.05.2013 klo 23:07"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2013 klo 23:04"]
[/quote]
ap
[/quote]
Onko se hyvä idea? Tuleeko se mieskin? Tietääkö kihlattu?
[/quote]
En itse asiassa tiedä, tuleeko se mies. Kerroin pakkailuistani ja työkaverit ilmoittivat tulevansa pakkaamaan mun viinit ja viskit. Idean hyvyyden tietää sitten lauantaiaamuna. Hauskalta se kuulostaa, koska viimeisiä tässä viedään. Mitä tarkoitit kysymykselläsi? Kihlattuni ei tiedä, mutta jos me soitellaan huomenna, toki kerron.
ap
[quote author="Vierailija" time="02.05.2013 klo 23:11"]
Aaahhahahaaaa, niinpä, pitkästä aikaa tullaan tänne hymyillen ja kerjäten huomiota ja petaamaan huomista kriisiä varten kun meni juomaan liikaa ja sit se mies jäi yöks ja muru ei tiedä mitä tapahtui mutta epäilee että mies saattoi laittaa jotain murun paukkuun =D
[/quote]
Höpö höpö! En ole erikseen miestä kutsunut enkä kutsu. Me ollaan mun asunnossani, mun astioissani ja mun silmieni alla. Eikä se mies ole sellainen.
ap
[quote author="Vierailija" time="02.05.2013 klo 22:16"]
Muru, welcome back :)
[/quote]
No joo... kiitos :)
ap