Hei :) Vieläkö täällä on yhtä kuollutta?
Kommentit (41)
Mukavaa "tyhjennysiltaa" vaan sitten!
Tyhjennelläänköhän siellä pelkkiä pulloja vai pusseja myös?
[quote author="Vierailija" time="03.05.2013 klo 11:48"]
Kerrotko kihlatulle että se mies ehkä tulee luoksesi? Jos et niin miksi et?
[/quote]
Kerroin että mulle tulee työkavereita illaksi. Mies toivotti mukavaa iltaa ja varoitti mua juomasta liikaa. Pyysi hän mua myös soittamaan huomenna aikaisin aamulla. En kysynyt miksi, ehkä hän menee salille tai johonkin ja haluaa jutella mun kanssani ennen sitä. Mitään muuta kerrottavaahan mulla ei olekaan, kuin se, että kavereita tulee käymään. En tiedä tarkkaan, kuka tulee ja kuka ei.
Tänään mä lähden aikaisemmin kotiin ja käyn kaupassa ostamassa jotain syötävää.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2013 klo 14:21"]
[quote author="Vierailija" time="03.05.2013 klo 11:48"]
[/quote]
Kerroin että mulle tulee työkavereita illaksi. Mies toivotti mukavaa iltaa ja varoitti mua juomasta liikaa. Pyysi hän mua myös soittamaan huomenna aikaisin aamulla. En kysynyt miksi, ehkä hän menee salille tai johonkin ja haluaa jutella mun kanssani ennen sitä. Mitään muuta kerrottavaahan mulla ei olekaan, kuin se, että kavereita tulee käymään. En tiedä tarkkaan, kuka tulee ja kuka ei.
Tänään mä lähden aikaisemmin kotiin ja käyn kaupassa ostamassa jotain syötävää.
[/quote]
No just. Kihlattu haluaa tietää onko Muru aamulla yksin vai jonkun äijän kanssa. Siksi se käskee soittaa.
ja taas av:ta viedään kuin kuoriämpäriä....
[quote author="Vierailija" time="02.05.2013 klo 22:10"]
Missä kaikki fiksut kirjoittajat ovat?
[/quote]
No et sinä kovin fiksu taida olla, jos on heti alkuun tuollainen asenne? Olisit kirjoittanut jotain fiksua sitten...
[quote author="Vierailija" time="03.05.2013 klo 17:41"]
ja taas av:ta viedään kuin kuoriämpäriä....
[/quote]
Mä en usko, että kovin moni uskoo Murun olevan todellinen hahmo. En mäkään usko, vaikka joskus olen ihan huvin vuoksi hänelle viestejä kirjoitellut. Ehkäpä sä oletkin se kuoriämpäri ;)
[quote author="Vierailija" time="03.05.2013 klo 17:42"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2013 klo 22:10"]
Missä kaikki fiksut kirjoittajat ovat?
[/quote]
No et sinä kovin fiksu taida olla, jos on heti alkuun tuollainen asenne? Olisit kirjoittanut jotain fiksua sitten...
[/quote]
Muru on meidän kaikkien yläpuolella.
Aiemmin kirjoitit, että muut työkaverit järjestävät sinulle läksiäiset. Nytkö ne sitten on järjestetty sinun kämpilläsi? Vai ovatko nämä läksiäiset nr. 2?
[quote author="Vierailija" time="03.05.2013 klo 17:57"]
Aiemmin kirjoitit, että muut työkaverit järjestävät sinulle läksiäiset. Nytkö ne sitten on järjestetty sinun kämpilläsi? Vai ovatko nämä läksiäiset nr. 2?
[/quote]
Ei nämä ole läksiäiset. Ne vietettiin jo. He vain sanoivat, että tulevat tänne, ja mä sanoin, että ok, tehdään niin. Ei täällä ole mitään erityistä. Kunhan istutaan.
ap
Ei, täällä ei ole yhtään fiksua kuollutta kirjoittelemassa.
Mä kirjoittelen tänne enimmäkseen ihan fiksuja juttuja.
No joku just sua ainakin tänään kaipaili. Ihmetteli mihin oot hävinnyt ja mitä mahtaa kuulua. Joten mitä kuuluu?
[quote author="Vierailija" time="02.05.2013 klo 22:12"]
Ei, täällä ei ole yhtään fiksua kuollutta kirjoittelemassa.
[/quote]
Pelkkiä tyhmiä kuolleitako vain? Entä sinä? Mikä sinä olet? Tai mä?
ap
[quote author="Vierailija" time="02.05.2013 klo 22:15"]
Mä kirjoittelen tänne enimmäkseen ihan fiksuja juttuja.
[/quote]
Mistä tiedät?
:)
ap
[quote author="Vierailija" time="02.05.2013 klo 22:15"]
No joku just sua ainakin tänään kaipaili. Ihmetteli mihin oot hävinnyt ja mitä mahtaa kuulua. Joten mitä kuuluu?
[/quote]
Hmm, mistäs tiedät, kuka mä olen?
ap