Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelaako mi3h3t oikeasti tämmöstä peliä

S3mmost4
07.07.2020 |

18-23v tytöt kuolaa vähän vanhempien miesten perään mutta nämä n. 25-28v kundit ei oikeasti mieti sitoutumista vielä pitkään, pitkään aikaan. Mikäs kiire heillä kun voi hankkia kakarat lähempänä neljääkymppiä tai jopa sen jälkeen.

Mua vi*uttaa miten oon naisena ollut valmis sitoutumiseen jo silloin about 19-vuotiaana mutta kukaan mies ei nähnyt minua mitenkään potentiaalisena vaihtoehtona. Ei vaikka meillä olisi ollut ikäeroa se 6v. Eikä tilanne muuttunut kun täytin 20, eikä edes kun täytin 22.

Nyt sitten oon 31 ja mun pitäisi kai ottaa semmonen 40v mies joka vihdoin on seikkailunsa lopettanut? Ja nyt pohtia vasta yhteenmuuttoa, naimisiinmenoa, lasten tekoa jne. Mulla on todettu endometrioosi mikä tarkoittaa että mun kyky saada lapsi olis ollut parempi silloin 20-vuotiaana..

Jos menis kattomaan missä ne mut torjunneet vanhemmat miehet nyt on... Nyt kun mä olen 31 ja he jotain 37? Nytkö vasta etsii vakavaa ja mä olen sitten "yli-ikäinen"? Vai mitä vi**ua.

(ehkä heillä on se vahinkokakara jonkun parin kuukauden seurustelun jäljiltä, jee jee)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tldr

Vierailija
2/9 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeet!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole 31. Tarkoitit kai 13?

Vierailija
4/9 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mi3h3t mi3h3t

Vierailija
5/9 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sua vetää puoleensa tuon tyyppiset miehet. En tunnista kaveripiiristä tuollaista. T. 29v

Vierailija
6/9 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea kokonaan, mutta ongelmasi on oletettavasti, että olet tapaillut vain top 20% miehistä eli niitä jännä miehiä. Kaikki naiset haluavat näitä samoja alffoja, joten tosiaan eivät he halua sitoutua. 

Kiltti mies olisi varmasti sitoutunut,  tosin nyt kun sinulla alkaa ikä painaa ja "juoksut juostu" (kul*ikarusellissa pyöritty) niin saattaa olla, etteivät hekään halua.

Vierailija
7/9 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei musta ole oikein että nuorilla naisilla vaan pelaillaan ja samalla mietitään että noh, voinhan mä sitten kymmenen vuoden päästä sitoutua ja perustaa perhe. Ap

Vierailija
8/9 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksanut lukea kokonaan, mutta ongelmasi on oletettavasti, että olet tapaillut vain top 20% miehistä eli niitä jännä miehiä. Kaikki naiset haluavat näitä samoja alffoja, joten tosiaan eivät he halua sitoutua. 

Kiltti mies olisi varmasti sitoutunut,  tosin nyt kun sinulla alkaa ikä painaa ja "juoksut juostu" (kul*ikarusellissa pyöritty) niin saattaa olla, etteivät hekään halua.

Aina puhutaan kullikarusellista mutta mites pillukaruselli. Ai niin, miehille kaikki on aina hyväksyttävää.

Vierailija
9/9 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etpä tosiaan kuulosta naiselta jonka kanssa haluaisi ryhtyä perhettä perustamaan.