Miten ottaisit jos asiakkaat kommentoisivat laihtumistasi?
Kommentit (8)
Toteaisin kuivasti, että eipä mennä henkilökohtaisuuksiin ja jatkaisin asiallisesti mutta nuttura kireällä siitä työasiasta.
olisin aika hämmästynyt ja otettu siitä että minun laihtumiseni on tehnyt heihin niin suuren vaikutuksen.
työskentelen vaikeasti kehitysvammaisten parissa ja heidän "puhettaan" voi parhaalla tahdollakin kutsua ainoastaan mölinäksi, puheessa ei ole ainoatakaan oikeaa sanaa.
En pidä siitä. Koen, että olen yhtä arvokas ihminen, on minun rasvaprosenttini mikä tahansa. En halua ylistäviä kommentteja sen vuoksi, että rasvaprosenttini on muuttunut. Olen sama ihmien sisältä.
Monet ihmiset ovat nykyään käyneet esim lihavuusleikkauksessa. Sellainen asia on aika intiimi eikä kovin kepeäkään ratkaisu. Siksi en pidä siitä, että ihmiset kommentoivat toisten painoa.
Loukkaantuisin. Ei kuulu vieraille ihmisille kytätä mun painoa, saatika kommentoida. Voisinhan olla vaikka vakavasti sairas.
En pidä ulkonäkööni liittyvistä kommenteista asiakkailta. En vaikka ne olisivat positiivisia.
Esim. ihoni kuntoa ja hiuksiani on kommentoitu ja minusta se on ollut epämielyttävää. En halua ajatella että asiakkaat yleensäkään miettisivät ulkonäköäni, vaikka tiedän toki että ihmisillä on silmät päässä ja huomaavat jos aknenaamasta muuttuu siloposkeksi parissa kuukaudessa.
En tykkäisi.