Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähihoitajan näytöstä

Vierailija
02.05.2013 |

Olisiko jollakin antaa taikasana tai takuuvarma konsti, millä selviää pelottavista viikon kestävistä näyttötutkinnoista? Jännitän, pelkään.ahdistun, panikoin jo viikkoja ennen.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2013 klo 21:15"]

Toivottavasti sun näytön vastaanottaja on tehtäviensä tasalla ja katsoo, että todellakin tiedät ja osaat asiat oikein. Ja jos on vielä opeteltavaa, ei päästäisi sua läpi. Liian lepsuja tuntuvat olevan.

[/quote]

Miksi kirjoitat aiheen vierestä. ap

Vierailija
2/7 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylöstän

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse olen ottanut montakin näyttöä vastaan. Ja sanoisin, että täytyy olla itsevarma ja toimia itsenäisesti. Eli koita toimia itseesi ja taitoihisi luottaen. Fiksuutta on kuitenkin pyytää apua jos sitä tarvitsee. Itse arvion niin kuin olisi kyseessä työkaveri eli onko opiskelijasta itsenäiseen työskentelyyn. Myös kommunikointi ja kirjaaminen todella ja tärkeää sekä ennen kaikkea se miten potilaille puhuu.

Vierailija
4/7 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2013 klo 22:48"]

No itse olen ottanut montakin näyttöä vastaan. Ja sanoisin, että täytyy olla itsevarma ja toimia itsenäisesti. Eli koita toimia itseesi ja taitoihisi luottaen. Fiksuutta on kuitenkin pyytää apua jos sitä tarvitsee. Itse arvion niin kuin olisi kyseessä työkaveri eli onko opiskelijasta itsenäiseen työskentelyyn. Myös kommunikointi ja kirjaaminen todella ja tärkeää sekä ennen kaikkea se miten potilaille puhuu.

[/quote]

Sehän tässä onkin jännää, että olen itse ottanut vastaan lähihoitajaopiskelijoiden näyttöjä ja varmasti osaan hommani. Mutta menen paniikkiin, kun olen itse siellä näyttämässä. ap

Vierailija
5/7 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Mutta neuvoisin: teet työsi, niinkuin olet tottunut sitä tekemään. Enempään et pysty kuitenkaan :) Mä jännitin niitä kanssa tosi TOSI paljon, mutta loppupeleissä meni hyvin kaikki kuitenkin. Tsemppiä!

Vierailija
6/7 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Relax Baby, It`s CATWALK.

Vierailija
7/7 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti sun näytön vastaanottaja on tehtäviensä tasalla ja katsoo, että todellakin tiedät ja osaat asiat oikein. Ja jos on vielä opeteltavaa, ei päästäisi sua läpi. Liian lepsuja tuntuvat olevan.