Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko perheenisä seksikäs?

Vierailija
02.05.2013 |

Onko mielestänne perheenisä lähtökohtaisesti jotenkin tylsä seksikkyyden näkökulmasta? Jos tapaatte vaikka eronneen miehen, joka puhuu paljon omista lapsistaan, onko se turn-out? Itse en osaa oikein päättää... Koska mulla on omiakin lapsia, ovat lapset tietysti yhteinen ja helppo puheenaihe uuden ihmisen kanssa vaik treffeillä, mutta toisaalta olisi kivempi keskustella ihan kaikesta muusta!!

Käyn aika paljon treffeillä, ja lapsettomat miehet ovat ihan selkeästi enemmän cool, jotenkin, mutta toisaalta lapsia omaavat varmasti olisivat pidemmällä tähtäimellä ymmärtäväisempiä... Mutta kun en niin jaksais kuunnella niitä lapsijuttuja!!

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin isyys on seksikästä. Siinä on jotain biologisesti viettelevää. Ainakin, kun haluaisin itse vielä saada lisää lapsia. Ja isät ovat usein myös oppineet enemmän elämässä kuin ei-isät, jolloin he ovat fiksumpia, ja fiksuus -> seksikästä!

Vierailija
2/15 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, isyys on ehdoton turn-off. Ihannemieheni on George Clooney: komea, maailmaa nähnyt, tyylikäs, hyväsydäminen, lapseton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2013 klo 23:07"]

Minustakin isyys on seksikästä. Siinä on jotain biologisesti viettelevää. Ainakin, kun haluaisin itse vielä saada lisää lapsia. Ja isät ovat usein myös oppineet enemmän elämässä kuin ei-isät, jolloin he ovat fiksumpia, ja fiksuus -> seksikästä!

[/quote]

Juuri niin! Ja kieltämättä.. jos joku toinen nainen on halunnut lapsen miehen kanssa niin kertoo se nyt jotain! 

Vierailija
4/15 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole seksikäs.

Vierailija
5/15 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei oo seksikäs, mut minkäs teet kun useilla on jo lapsia 3 kymppisinä...

Vierailija
6/15 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtökohtaisesti kukaan ei ole seksikäs muuten kuin ulkonäkönsä perusteella. Vähän hölmö kysymys?

Vierailija
7/15 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2013 klo 16:02"]

Lähtökohtaisesti kukaan ei ole seksikäs muuten kuin ulkonäkönsä perusteella. Vähän hölmö kysymys?

[/quote]

Ulkonäöllä nyt ei ole kovinkaan paljon tekemistä seksikkyyden kanssa, mielestäni. Kyllä se on luonne ja elämänasenne! Niin naisella kuin miehelläkin.

Vierailija
8/15 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2013 klo 16:08"]

[/quote]

Ulkonäöllä nyt ei ole kovinkaan paljon tekemistä seksikkyyden kanssa, mielestäni. Kyllä se on luonne ja elämänasenne! Niin naisella kuin miehelläkin.

[/quote]

Jos puhutaan LÄHTÖKOHTAISESTA seksikkyydestä, niin milläpä muulla kuin ulkonäöllä on siihen vaikutusta?! Vaikea muutenkaan, kun ei lähtökohtaisesti kyllä tunne miestä...... 

Vierailija
9/15 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ne lapsettomat miehet ajattelee susta ap

Vierailija
10/15 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2013 klo 16:10"]

[/quote]

[/quote]

Jos puhutaan LÄHTÖKOHTAISESTA seksikkyydestä, niin milläpä muulla kuin ulkonäöllä on siihen vaikutusta?! Vaikea muutenkaan, kun ei lähtökohtaisesti kyllä tunne miestä...... 

[/quote]

Annoin peukkua räyhäkkäälle asenteellesi ;) Valitse sinä ulkonäön perusteella, mä otan sitten ne jämät.

Vierailija
11/15 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2013 klo 16:15"]

[quote author="Vierailija" time="02.05.2013 klo 16:10"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Annoin peukkua räyhäkkäälle asenteellesi ;) Valitse sinä ulkonäön perusteella, mä otan sitten ne jämät.

[/quote]

Kiitos vaan peukusta, mutta enhän mä ihmisiä ulkonäön perusteella "valitse", mutta kyllä se lähtökohtainen seksikkyys muodostuu ulkonäön perusteella :P Ei se sitä tarkoita, että pelkästään sen perusteella pitäs sänkyyn hypätä!

Vierailija
12/15 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei isyys muuta miestä epäseksikkääksi, tiedän monta seksikästä miestä, joilla on lapsia.

Vierailija
13/15 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän naapurin mies on ihan superhot, pienen pojan isä. Mutta ehkä treffeillä ei jaksais hänen kanssaan siitä pojasta puhua, tai vois mieli muuttua!

Vierailija
14/15 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt täytyy yleistää, eli sanon, etteivät perheenisät ole seksikkäitä. Jos deittailisin miehiä, niin en todellakaan haluaisi jutella liikoja miehen tai minunkaan lapsistani.

Vierailija
15/15 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Ainakin omani. Toki pelkkä lapsista puhuminen tappaa seksikkyyden niin äideistä kuin isistäkin, mutta perustankin väitteeni asenteeseen. Mies, jolla on lapsia ja huolehtii perheestään ja vaimostaan, on luotettavampi ja turvallisempi kuin ikisinkku naisten naurattaja. Mieheni on nähnyt minut synnyttämässä kolme lastamme, rakastaa ja haluaa seksiä kanssani senkin jälkeen ja nytkin vaikka olen viimeisilläni raskaana, arvostaa minua ja on ylpeä siitä että kannan neljättä lastamme, sanoo sen päivittäin. Halaa ja suukottelee lapsiamme, on heille rakastava isä - tämä on mielestäni paljon seksikkäämpää kuin lapseton mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi