Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko kellään ultran poika syntynyt tyttönä?

Vierailija
06.04.2013 |

Olen käynyt ihan Brunon 4D ultrassakin, mutta jotenkin vaan on edelleen niin järjetön tyttö olo. Lisäksi kuva pippelistä on hieman erikoinen, aikaisemmista pojista pippeli ja kivekset oli selvästi isommat. Nyt jotenkin omituisen pienet. 

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut haluavat varautua ja haluavat tietää mitä ostavat vauvalle ja miten sisustavat vauvan huoneen. Nykyaikana ultrassa näkee sukupuolen melko varmasti. Vielä 10 vuotta sitten ultrat eivät olleet niin tarkkoja. Yleensä (nykyään) poika-arvio ultrassa osuu oikeaan. Olen itse seurannut raskausblogeja odotusaikanani ja kaikki näiden blogejen pitäjät ovat halunneet tietää vauvansa sukupuolen. Kun raskaus on suuri ilo, onni ja "projekti", niin siihen suhtautuu intohimolla.

Vierailija
2/15 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

poika pitäis olla tulossa, mutta en usko ennen kuin näen, vaatteetkin on muodikkaasti sukupuolineutraaleja, pääasia ,että terve pallero tulisi.

Tavallisella uä.llä näkee paremmin sukupuolen ku näillä ylihintasilla 3d 4d ultrilla, joten turhaan te sinne niitä rahojanne kannatte.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla. 

Tosin 16 vuotta sitten, jolloin 3D ja 4D ultrista ei oltu kuultukaan.

Joten eiköhän sun poika pysy poikana, synnytyksen jälkeenkin.

Vierailija
4/15 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap,minä tiesin jopa vuonna 2002,että poika ja poika tuli. Jukka Rossi on loistava gyne ja hän siis ennusti.Silloin ei ollut mitään 3D ja 4D. Tavallinen vanha monitori.

Vierailija
5/15 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä toivon, että ultrattu tyttöni olisikin poika... Olisi ihanaa saada yksi sitäkin sorttia, vaikka tietenkin rakastan mielettömän paljon kumpaa tahansa.

Vierailija
6/15 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaahan.. miksi sukupuoli pitäisi saada tietoon etukäteen? Olen aina ihmetellyt tätä (:

Vierailija
7/15 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2013 klo 19:00"]

Kertokaahan.. miksi sukupuoli pitäisi saada tietoon etukäteen? Olen aina ihmetellyt tätä (:

[/quote]Miksi ei? :)

Ei enää eletä kiviajalla. Kun sukupuolen näkee selvästi, niin miksei sitä kerrottaisi.

Vierailija
8/15 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilu 10v sitten veikattiin ultrassa poikaa. Tosin ihan perusultra kun vielä nuo 3D sun muut tekivät vasta tuloaan. Itse olin kyllä varma, että tyttö olisi tulossa vaikka mahan perusteella vastaantulijat olivat varmoja pojasta. Mutta iloinen olen, että väärin veikkasivat :)

Vierailija
9/15 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2013 klo 19:10"]

Tuttavani kävi raskauden loppuun asti ultrissa ongelmien takia ja aina sanottiin et poika on.Mutta yllättäen syntyikin tyttö 3 pojan jatkoksi : ) 6v.sitten tapahtui tämä.

[/quote]

tämä olisi NIIN ihana yllätys!

Vierailija
10/15 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en halua tietää etukäteen (: Sen jännityksen haluan säilyttää loppuun asti <3 Tosin, tottakai jokaisella on oikeus itse päättää, haluaako asiasta tietää etukäteen vai ei :)

Vierailija
11/15 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kävin tarkastuksella vk 32 ja gyne vaan kysyi,että haluanko tietää ja haluanko kikelikuvat mukaan..

Vierailija
12/15 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2013 klo 19:00"]

[/quote

Kyllä nykyään lähes jokainen odottaja haluaa tietää sukupuolen.]

Vierailija
13/15 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavani kävi raskauden loppuun asti ultrissa ongelmien takia ja aina sanottiin et poika on.Mutta yllättäen syntyikin tyttö 3 pojan jatkoksi : ) 6v.sitten tapahtui tämä.

Vierailija
14/15 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minä en ainakaan halua :)

Vierailija
15/15 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuttavista juuri kukaan ei ole halunnut tietää sukupuolta etukäteen enkä halunnut minäkään tietää kahdessa ekassa raskaudessa. Kolmannessa kysyin koska halusin tietää mitä teen 5 kassille tytön vaatteita :)

Eli enpä usko että suurin osa nykyään halua tiedon etukäteen. Kyllä se vaan on hienoa saada tieto salissa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi