Tänään on Timetraveling day .. paljon timetravellereita palstalla .. -Zinccis tietää
Trust Me. I Know
Zinc
Kaikki matkustajat vaan eivät tiedä sitä itse, vaan kyselevät, että miksi välillä ovat laihempia ja välillä lihavampia herätessään ;)
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
aikamatkaajia
Kirjoita suomeksi!
En
Jotkut on toisista universumeista, eikä osaa englantia ;)
Trust me, I Know Been there ;)
Minä olen sinä Zinc tulevaisuudesta, terve vaan!
Vierailija kirjoitti:
Skitsofrenia...
Haje apua
Zinc
Se voi tulla teille, kun todellisuuden käsittäminen käy liian vaikeaksi. Kaikki nämä totuudet voi mennä yli hilseen. Vaatii myös korkeaa älyä tunnistaa nämä asiat.
Yleensä siihen kykenevät filosofit, yms. korkeamman älyn omaavat ihmiset .. heikkolahjaiset taas eivät.
Vierailija kirjoitti:
Kuka on Suomen pääministeri ;) ?
Zinc
Mikä diagnoosi sulla on? Eikö siihen ole mitään lääkkeitä? Oletko sairaseläkkeellä?
Vierailija kirjoitti:
Skitsofrenia...
Myönnätkö olevasi sairas sitten, kun Trump twiittaa Suomen hiilivoimaloista 2023/2024 ?
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Mikä diagnoosi sulla on? Eikö siihen ole mitään lääkkeitä? Oletko sairaseläkkeellä?
Sama kysymys sinulle ? Myönnätkö silloin olevasi sairas, heikko (lahjainen) kun Trump twiittaa suomen Hiilivoimaloista 2023/2024 ?
Zinc
Joudut totuuden eteen. Eikä sinun peilistäsi virnistävä stanan kätyri enää olekaan mukavaa katseltavaa ? ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zinc
Erä ja ottelupallo. Zinc upottaa taas IT´s a GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOAL !!
Zinc
Voidaan sitten 2023/2024 katsoa mitä käy ;)
Zinc
Kuka se olikaan oikeassa, ja kuka ei. Jos olen väärässä niin sitten myönnän sen ;)
(But i´m not)
Erikoista ettei sullekaan ole löytynyt mistään aikakaudesta parempaa tekemistä kuin kirjoitella täällä päivästä toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Erikoista ettei sullekaan ole löytynyt mistään aikakaudesta parempaa tekemistä kuin kirjoitella täällä päivästä toiseen.
;)
Son kaik järjestettyä ..
Zinc
Important issue! Let´s not forget!
Sinä olet aivan sekaisin. Hanki apua.
Onko Pirkka Pekka Petelius jo Suomen presidentti ? Ainakin Mr. Trump näyttää olevan Yhdysvaltojen presidentti.
Trump vannoi virkavalansa käsi kahdella Raamatulla – katso virkavala tekstitettynä
Donald Trump on vannonut presidentin virkavalansa kongressirakennuksen edustalla Washingtonissa. Hänestä tuli Yhdysvaltain 45. presidentti.
Donald Trump
20.1.2017 klo 19.23
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet aivan sekaisin. Hanki apua.
Katsotaanko 2023/2024 mitä Trump twiittaa. Sitten sinulle selviää, että SINÄ olet se, joka on sekaisin ;)
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zinc
Suomea ei enää ole olemassa. Avaruusolennot Zhxblöö planeetalta ovat otanneet vallan ja uusi hallitsijamme on kolmipäinen BlobBLob
Mun vuosia vanhoja tekstejä kans ;)
Zincc
Pitäs varmaan vaihtaa taas nimmaria, niin voi seurata mitkä kirjoitukset on vanhoja ..
Mille aikakaudelle nimmari osuu ..